سلام آیا میتوان بعنوان ژل مو یا واکس مو استفاده کرد!؟ مچکرم
سلام خواستم ببینم این لوسیون برای ریزش موی سکه ای مناسب هست؟
سلام بله
سلام ایا این پماد برای از بین بردن لکه های صورت ناشی از جوش هم مناسبه یا خیر ؟
سلام خیر
چنانچه در خصوص "لوسیون موضعی آفی بتازون 0.1%" سوالی دارید، عارضه خاصی مشاهده نموده اید و یا مطلب ویژه ای به نظرتان می رسد با دیگران به اشتراک بگذارید
سلام آیا میتوان بعنوان ژل مو یا واکس مو استفاده کرد!؟ مچکرم