قرص تنسی 1.5 میلی گرم

Tansy 1.5MG Tablet

دریافت اپلیکیشن دارویاب در کدام داروخانه موجود است؟
لطفا کمی صبر کنید

آتی فارمد

[ ایران ]

هورمون های جنسی

  • دمای نگهداری : کمتر ٢٥ درجه سانتیگراد
  • بیمارستانی:خیر شیمی درمانی : خیر تحت نظارت : خیر فروش با نسخه : خیر
  • کاربرد درمانی :

    قرص تنسی برای پیشگیری اورژانسی از بارداری بعد از رابطه محافظت‌نشده استفاده می‌شود. در این مطلب می‌توان با نحوه مصرف، دوز 1.5 و 0.75، عوارض، زمان اثر، لکه‌بینی، استفراغ، بارداری، شیردهی و تداخلات دارویی آشنا شد.

سایر اشکال دارویی این برند

اطلاعات دارویی قرص تنسی 1.5 میلی گرم
فهرست
Sara (1405/3/15)

سلام وقت بخیر روز سوم پریودی رابطه مقعدی داشتم و پارتنرم یادشون نیست اسپرم با واژن تماس داشته یا نه ، حدود ۶ ساعت بعد رابطه هم قرص تنسی ۱/۵ مصرف کردم ، فردای این اتفاق یعنی روز چهارم خون‌ریزی خیلی کم یا اصلا ندارم ، امکان بارداری چقدره ؟ دوباره باید قرص رو مصرف کنم ؟

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1405/3/17)

با سلام احتمال بارداری در این شرایط بسیار پایین می باشد ولی پاسخ قطعی را فقط از طریق آزمایش خون می توانید دریافت کنید.

ملیکا ناجی (1405/3/14)

سلام وقت بخیر من چند ساعت قبل رابطه محافظت نشده داشتم ولی اصلا منی داخل واژن ریخته نشد شاید فقط پیشاب آیا نیاز به مصرف قرص هست آیا‌؟

دکتر محسن صنیعی - داروساز، مدیر وب سایت دارویاب (1405/3/14)

سلام. اگر رابطه بدون کاندوم یا روش جلوگیری مطمئن بوده، حتی در صورت عدم انزال داخل واژن، احتمال بارداری صفر نیست؛ زیرا مایع پیشاب در برخی شرایط می‌تواند حاوی اسپرم باشد. اینکه نیاز به قرص اورژانسی دارید یا نه، به چند عامل بستگی دارد: -چند روز از شروع آخرین پریود شما گذشته است؟ -سیکل‌های قاعدگی شما منظم هستند یا نامنظم؟ -چند ساعت از رابطه گذشته است؟ اگر بارداری برای شما به هیچ وجه مطلوب نیست و رابطه در روزهای بارور سیکل اتفاق افتاده باشد، مصرف به‌موقع قرص اورژانسی می‌تواند خطر بارداری را کاهش دهد. این قرص هرچه زودتر مصرف شود مؤثرتر است. در مجموع، عدم انزال داخل واژن خطر بارداری را کم می‌کند، اما آن را کاملاً از بین نمی‌برد.

مارال (1405/3/11)

سلام وقت بخیر بعد از رابطه کاندوم داخل واژن گیر کرد کمتر از ۲۴ ساعت هم پریود شدم نیازه ک قرص بخورم و یا احتمال باراداری هست؟

دکتر محسن صنیعی - داروساز، مدیر وب سایت دارویاب (1405/3/14)

سلام. اگر کمتر از ۲۴ ساعت بعد از رابطه، خونریزی قاعدگی واقعی شما شروع شده باشد، احتمال بارداری بسیار کم است، زیرا بارداری از رابطه‌ای که درست قبل از شروع پریود رخ داده به‌ندرت اتفاق می‌افتد. با این حال، اگر مطمئن نیستید که این خونریزی واقعاً پریود است یا فقط لکه‌بینی، و همچنین اگر هنگام گیر کردن کاندوم احتمال خروج مایع منی به داخل واژن وجود داشته است، بهتر است با پزشک یا داروساز درباره نیاز به قرص اورژانسی مشورت کنید. در مجموع، اگر خونریزی شما همان پریود معمول و در زمان مورد انتظار بوده است، احتمال بارداری بسیار پایین است.

فروغ (1405/3/9)

با سلام سه روز پیش رابطه داشتم بدون محافظ اما آب منی بیرون ریخته شد امکانش هست آب پیش از منی باعث بارداری بشه؟ مشکلی نداره قرص مصرف بشه برای کسی که مشکلات هورمونی و منظم نبودن چرخه قاعدگی داره؟

دکتر محسن صنیعی - داروساز، مدیر وب سایت دارویاب (1405/3/14)

سلام. بله، حتی اگر انزال خارج از واژن انجام شده باشد، به دلیل احتمال وجود اسپرم در مایع پیش‌انزالی، احتمال بارداری کاملاً صفر نیست؛ هرچند این احتمال کمتر از زمانی است که منی داخل واژن ریخته شود. از آنجا که فقط سه روز (حدود ۷۲ ساعت) از رابطه گذشته است، اگر بارداری برای شما مطلوب نیست، مصرف تنسی ۱.۵ میلی‌گرم (لوونورژسترل) هنوز می‌تواند مؤثر باشد، هرچند هرچه زودتر مصرف شود اثربخشی بیشتری دارد. نامنظم بودن قاعدگی یا مشکلات هورمونی معمولاً مانع مصرف تنسی نمی‌شود. البته ممکن است پس از مصرف، پریود بعدی زودتر یا دیرتر از موعد رخ دهد یا لکه‌بینی ایجاد شود. اگر بیش از یک هفته از زمان مورد انتظار پریودتان گذشت، بهتر است تست بارداری انجام دهید.

بیتا نوینی (1405/3/7)

سلام من با پارتنرم رابطه ی بدون دخول داشتیم فقط دستی که برخورد مستقیم داشت با منی بعد از ده دقیقه خورد به واژن و یه تماس خیلی کوتاه بین واژن و آلت مردانه اتفاقی اتفاق افتاد و من از واژن تا به حال رابطه نداشتم میخاستم بدونم نیاز به مصرف اورژانسی هست یا نه ؟

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1405/3/17)

با سلام نیازی به مصرف قرص اورژانسی تنسی نمی باشد.

ایلین (1405/3/6)

سلام من با کره هستم با نامردم رابطه بدونه دخول داشتم اب منی روی واژن ریخته شد نیاز ب مصرف قرص هست؟

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1405/3/17)

با سلام احتمال بارداری در این شرایط بسیار پایین می باشد ولی پاسخ قطعی را فقط از طریق آزمایش خون می توانید دریافت کنید.

زهرا (1405/3/5)

سلام باکره ام بعد اتمام رابطه مایع منی به بالاتنه ریخته شد و کمی سر خورد اومد بین پا و واژن لباس زیر تنم بود ولی جنسش تور بود ولی مستقیم نرفت داخل واژن برای احتیاط قرص تنسی خوردم بعد یه ساعت احتمال بارداری هست؟

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1405/3/17)

با سلام احتمال بارداری در این شرایط بسیار پایین می باشد ولی پاسخ قطعی را فقط از طریق آزمایش خون می توانید دریافت کنید.

هانیا اسد پور (1405/3/3)

سلام من امروز نامزدم آلتش رو روی واژنم میمالید ولی ارضا نشد.فقط پیش‌آب بود نیازه قرص اورژانسی بخورم؟

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1405/3/17)

با سلام بله بهتر است قرص تنسی را مصرف نمایید.

هانیی (1405/3/2)

سلام من دیروز رابطه داشتم و روز اخر دوران تخمک گذاریم بود مایع منی داخل ریخته شد بعد از یک ساعت یه عدد قرص تنسی۱/۵ خوردم همون جواب هست جلوی بارداریو میگیره؟

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1405/3/24)

با سلام مصرف قرص تنسی 1.5 میلی‌گرم حدود یک ساعت پس از رابطه، در بهترین بازه زمانی مصرف پیشگیری اورژانسی قرار دارد و می‌تواند احتمال بارداری را به‌طور قابل توجهی کاهش دهد. با این حال، هیچ روش پیشگیری اورژانسی صددرصد موثر نیست، البته این احتمال زیر یک درصد بوده و معمولا جای نگرانی ندارد.

مهدی زارع (1405/2/27)

سلام پارتنرم دست زد به التم اب لذتم ریخت رو دستش کمی بعد 10دقیقه بعد به دستش هم هوا خورده بودع ااینا بعد 10دقیقه دست زده با واژنش قرص رو بخوریم یا احتمال بارداری هست؟

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1405/2/28)

با سلام نیازی به مصرف قرص اورژانسی تنسی نمی باشد.

mamamammaam (1405/2/27)

سلام من امروز با همسرم رابطه همراه با کاندوم داشتم اما یه لحظه کاندوم خارج شد اما هیچ مایع منی نبود فقط مایع پیس از منی بود، قرص دارم نیازه که مصرف کنم؟

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1405/2/28)

با سلام درصورتی که هنگام خروج مایع منی این امر با کاندوم اتفاق افتاده باشد جای نگرانی نیست و نیازی به مصرف قرص اورژانسی تنسی ندارید.

عاطی (1405/2/27)

سلام من رابطه داشتم در رابطه اولم کاندوم استفاده شد ولی در رابطه دوم استفاده نشد ولی مایع منی داخل ریخته نشد.نزدیک دوره پریودیم هم هست آیا بازم لازمه قرص بخورم؟

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1405/2/28)

با سلام درصورتی که هنگام خروج مایع منی این امر با کاندوم اتفاق افتاده باشد جای نگرانی نیست و نیازی به مصرف قرص اورژانسی تنسی ندارید.

عاطی (1405/2/27)

سلام من رابطه داشتم در رابطه اولم کاندوم استفاده شد ولی در رابطه دوم استفاده نشد ولی مایع منی داخل ریخته نشد.بازم لازمه قرص بخورم؟

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1405/2/28)

با سلام درصورتی که هنگام خروج مایع منی این امر با کاندوم اتفاق افتاده باشد جای نگرانی نیست و نیازی به مصرف قرص اورژانسی تنسی ندارید.

زینب همتی (1405/2/23)

سلام،پایان رابطه بانامزد باکره ام بدون دخول درحد برخوردبا واژن،مایع منی بیرون ریخته شد.آیااحتمال بارداری هست؟اگرهست ال دی کافیه؟

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1405/2/28)

با سلام خیر نیازی به مصرف دارو نمی باشد.

hananeh (1405/2/15)

سلام من دیروز روز 6 پریودم بود تموم شده بودم با همسرم رابطه داشتم(۱۲ساعت پیش) یکم اولش بدون محافظت بودن بعدش محافظت شده مایع منی هم داخل کاندوم بود نیازه که قرص بخورم و احتمال بار داری هست؟؟(روز اولی بودش که این ماه ال دی هم خورده بودم)

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1405/2/20)

با سلام درصورتی که هنگام خروج مایع منی این امر با کاندوم اتفاق افتاده باشد جای نگرانی نیست و نیازی به مصرف قرص اورژانسی تنسی ندارید.

مقدم (1405/2/13)

دو ساعت بعد رابطه یک قرص ۰/۷۵ خوردم یکی دیگش رو هم ۱۲ ساعت بعدش آیا خوبه به این شکل با باید با هم خورده می‌شد؟

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1405/2/20)

با سلام تفاوتی میان این دو مدل مصرف قرص تنسی وجود ندارد و هر دو این روش ها برای جلوگیری اورژانسی جوابگو است.

سمانه اصغری (1405/2/11)

سه ساعت بعد از رابطه بدون جلوگیری از قرص لوونورژسترول 0/75 استفاده کردم دوتا تویه ورق بود دوتاشو همزمان باهم خوردم ایا مشکلی داره؟

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1405/2/13)

با سلام خیر نحوه مصرف داروی شما درست بوده، با مصرف همزمان دو قرص تنسی، 1.5 میلی‌گرم لونورژسترول دریافت می‌کنید که برای جلوگیری از بارداری در مواقع اورژانسی کافی است.

zynbnyrwmndmrady@gmail.com (1405/1/24)

سلام وقت بخیر،من اخرای پریودم بود ک نزدیکی داشتم و مایع منی داخل ریخته شد و یک روز بعدش قرص تنسی مصرف کردم وپریودم 10روز طول کشید و الان 13روز تاخیر در پریودم افتاده دوبار تست دادم منفی بود آیا احتمال بارداری هست

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1405/1/26)

با سلام برای اطمینان بیشتر بهتر است آزمایش خون دهید.

ناشناس (1405/1/18)

سلام من برا پلی کیستینگ خفیف قرص دروسبلا مصرف میکنم هر روز یه عدده رابطع محافظت نشده داشتم بعد ۱ ساعت قرص تنسی ۱/۵ انداختم وقت مصرف قرص امروز دروسبلام هم بعد چندساعت از این قرصه بندازم اونو تداخل ایجاد نمیکنه؟ممنون میشم جواب بدید تو شرایط بدی ام

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1405/1/29)

با سلام داروی دروسبلا بعنوام یک قرص OCP درصورت مصرف منظم و سر ساعت خود خاصیت جلوگیری از بارداری دارد و احتیاجی به مصرف قرص اورژانسی پس از رابطه جنسی محافظت نشده وجود ندارد. داروی دروسبلا خود را بصورت منظم و سر ساعت ادامه دهید و تغییری در مصرف آن لازم نیست اما ممکن است برای چند روز دچار لکه بینی، درد یا بهم ریختگی سیکل شوید تا دوباره به روال سابق سیکل‌های خود بازگردید.

آرین (1405/1/7)

سلام آقای دکتر آیا بعد از رابطه بدون محافظت یک قرص تنسی 1/5 استفاده شه و بعد برای مطمئن شدن از باردار نشدن دوباره 12 ساعت بعد یک قرص 1/5 تنسی دیگه استفاده بشه مشکلی پیش نمیاد ایرادی نداره میشه توضیح بدین

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1405/1/22)

با سلام بر اساس رفرنس‌های علمی برای استفاده از قرص تنسی دریافت یک عدد قرص تنسی 1.5 در زودترین حالت ممکن پس از رابطه بدون محافظت برای جلوگیری از بارداری کافی بوده و نیاز به دریافت دوز دوم برای شما وجود نداشته است. دستوری که طبق آن شما داروی تنسی را استفاده نمودید برای قرص تنسی 0.75 بوده که میتوانستید یک عدد را در زودترین حالت ممکن پس از رابطه بدون محافظت و پس از آن 12 ساعت بعد یک عدد قرص دیگر تنسی 0.75 استفاده می‌کردید. دوز این داروها به میزان کافی برای جلوگیری از بارداری بوده و نیازی به افزایش دوز وجود ندارد. افزایش دوز صرفا باعث افزایش عوارض جانبی بدون بالا رفتن درصد جلوگیری از بارداری این قرص می‌شود. لطفا در دفعات بعدی از افزایش دوز داروی تنسی خودداری نمایید.

رومینا اخلاقی (1404/12/27)

من پریروز ساعت ۱۲ ظهر با پارتنرم رابطه مقعدی داشتم و مایع منی رو داخل معقد ریخت حدود ۲۰ دقیقه بعدش به سرویس بهداشتی رفتم ولی قبل مایع منی انگار یکم ریخته بود بیرون و رو شورتم بود احتمال بارداری وجود داره ؟ نیازه که قرص بخورم ؟ و اینکه نزدیک های پریودیمم هست تقریبا ۳۰ اسفند پریود میشم باید چیکار کنم میشخ راهنماییم کنین

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1405/1/31)

با سلام خیر نیاز به مصرف قرص اورژانسی تنسی نیست. از آنجا که ورود اسپرم به داخل واژن اتفاق نیوفتاده و شما در زمان تخمک گذاری نیستید، احتمال بارداری در مسئله مورد نظر وجود ندارد.

رومینا اخلاقی (1404/12/27)

من پریروز ساعت ۱۲ ظهر با پارتنرم رابطه مقعدی داشتم و مایع منی رو داخل معقد ریخت حدود ۲۰ دقیقه بعدش به سرویس بهداشتی رفتم ولی قبل مایع منی انگار یکم ریخته بود بیرون و رو شورتم بود احتمال بارداری وجود داره ؟ نیازه که قرص بخورم ؟ و اینکه نزدیک های پریودیمم هست تقریبا ۳۰ اسفند پریود میشم باید چیکار کنم میشخ راهنماییم کنین

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1405/1/31)

با سلام خیر نیاز به مصرف قرص اورژانسی تنسی نیست. از آنجا که ورود اسپرم به داخل واژن اتفاق نیوفتاده و شما در زمان تخمک گذاری نیستید، احتمال بارداری در مسئله مورد نظر وجود ندارد.

رومینا اخلاقی (1404/12/27)

من پریروز ساعت ۱۲ ظهر با پارتنرم رابطه مقعدی داشتم و مایع منی رو داخل معقد ریخت حدود ۲۰ دقیقه بعدش به سرویس بهداشتی رفتم ولی قبل مایع منی انگار یکم ریخته بود بیرون و رو شورتم بود احتمال بارداری وجود داره ؟ نیازه که قرص بخورم ؟ و اینکه نزدیک های پریودیمم هست تقریبا ۳۰ اسفند پریود میشم باید چیکار کنم میشخ راهنماییم کنین

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1405/1/31)

با سلام خیر نیاز به مصرف قرص اورژانسی تنسی نیست. از آنجا که ورود اسپرم به داخل واژن اتفاق نیوفتاده و شما در زمان تخمک گذاری نیستید، احتمال بارداری در مسئله مورد نظر وجود ندارد.

... (1404/12/26)

سلام اگر ۴ ساعت بعداز خوردن قرص اورژانسی ۱/۵ حالت اسهال گرفتیم یعنی اثر نداره قرص؟

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1405/1/31)

با سلام خیر. اسهال ممکن است در برخی افراد پس از مصرف داروی تنسی اتفاق بیوفتد ولی وجود اسهال ارتباطی با اثر داشتن یا نداشتن داروی تنسی ندارد. فقط درصورتی که فرد تا 2 ساعت پس از مصرف قرص اورژانسی بالا بیاورد باید قرص را دوباره مصرف نماید.

سلام (1404/12/26)

سلام اگر ۴ ساعت بعد از خوردن قرص اورژانسی ۱/۵ حالت اسهال گرفتیم یعنی اثر قرص رفته؟؟؟

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1405/1/31)

با سلام خیر. اسهال ممکن است در برخی افراد پس از مصرف داروی تنسی اتفاق بیوفتد ولی وجود اسهال ارتباطی با اثر داشتن یا نداشتن داروی تنسی ندارد. فقط درصورتی که فرد تا 2 ساعت پس از مصرف قرص اورژانسی بالا بیاورد باید قرص را دوباره مصرف نماید.

متینه (1404/12/23)

سلام من ۵ روز بعد از رابطه ام قرص مصرف کردم۱۶ روز بعد پریود شدم الان از پریودم ۳۲ روز میگذره و دیگه پریود نشدم امکان بارداری هست؟

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1405/2/6)

با سلام با توجه به اینکه شما بعد از رابطه جنسی بدون محافظت خود پریود شده‌اید، امکان بارداری نزدیک به صفر است. لطفا درصورتی که این مسئله طولانی‌تر شد به یک پزشک متخصص زنان مراجعه نمایید.

نیایش (1404/12/22)

سلام سه یا چهار روز پیش رابطه داشتم ولی نه دخول لاپایی ولی هیچ منی نیومد و نریخت تازه سرپایی ام بود ایا احتمال بارداری با پیشابی چیزی هست؟

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1405/1/30)

با سلام با مصرف صحیح قرص تنسی احتمال بارداری به حداقل می رسد.

احمدی (1404/10/5)

سلام من ۳ هفته پیش سقط داشتم رابطه داشتم ولی شک دارم چیزی ریخته باشه داخل ولی واسه اطمینان بعد از ۱۲ ساعت قرص خوردم امکان بارداری هست ؟!

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1404/10/10)

با سلام چون قرص اورژانسی را زود مصرف کرده اید، احتمال بارداری کم است.با این حال چون هیچ روش جلوگیری از بارداری کامل و 100 درصد نیست احیانا اگر پریودتان بیش از 7 روز عقب افتاد، برای اطمینان آزمایش بارداری انجام دهید.

دوستی (1404/10/3)

سلام من دخترم دخول نداشتم ولی اب منی خیلی کم ریخته شد روز هفتم پریودیم بود ایا باردار میشم یانه

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1404/12/5)

با سلام در صورتی که دخول کامل انجام نشده و مقدار کمی مایع منی به ناحیه خارجی تماس داشته است، احتمال بارداری معمولا پایین می‌باشد. همچنین وقوع این اتفاق در روز هفتم قاعدگی، در اغلب افراد خارج از زمان تخمک‌گذاری است و احتمال بارداری را کاهش می‌دهد. هرچند در سیکل‌های نامنظم زمان تخمک‌گذاری می‌تواند متفاوت باشد. قرص تنسی یک روش پیشگیری اورژانسی از بارداری است که در صورت مصرف صحیح و در اسرع وقت پس از رابطه، می‌تواند احتمال بارداری را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. این دارو هرچه زودتر (ترجیحا در 12 ساعت اول و حداکثر تا 72 ساعت پس از تماس پرخطر) مصرف شود، اثربخشی بیشتری خواهد داشت.

زینب جابری انصاری (1404/9/29)

سلام می خواستم بپرسم که آیا قرص تنسی چه عوارضی داره آیا باعث کیست تخمدان میشه لطفاً راهنماییم کنید

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1404/10/15)

با سلام مهمترین اثرات ناشی از مصرف این دارو مشکلات گوارشی اعم از تهوع،دل درد و اختلال در چرخه قاعدگی می باشد. این دارو باعث ایجاد کیست تخمدان نمی شود.

زهرا (1404/9/15)

سلام من رابطه داشتم دو قطره منی ریخته شده داخلش و قرص تنسی خوردم حدود ۷ ساعت از رابطه میگذره اثری میکنه

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1404/12/5)

با سلام شما دارو را در بازه زمانی مناسب مصرف پیشگیری اورژانسی، یعنی در ساعات اولیه (12 ساعت اول) پس از رابطه، مصرف نموده‌اید که در محدوده زمانی موثر قرار دارد. این دارو هرچه زودتر پس از رابطه مصرف شود، اثربخشی بیشتری خواهد داشت و می‌تواند احتمال بارداری را به‌طور قابل توجهی کاهش دهد. با این حال، هیچ روش پیشگیری اورژانسی صددرصد موثر نیست. در صورت تاخیر بیش از یک هفته در قاعدگی بعدی، انجام تست بارداری توصیه می‌شود. هرچند احتمال بارداری ناچیز می‌باشد.

کمالی (1404/9/6)

سلام من رابطه ی بدون دخول داشتم ولی بدون کاندوم. همسرم ارضا نشد و چیزی داخل نریخت. ممکنه بارداری اتفاق بیفته؟ قرص اورژانسی لازمه استفاده کنم؟

واحد مدیکال گروه اکتوور - پزشکی عمومی (1404/12/4)

با سلام بله امکان بارداری وجود دارد.

M.hass (1402/3/10)

سلام بعد از بعد از ۴ روز رابطه قرص مصرف کنیم فایده داره یا بی فایدس

دکتر سمانه شبان - داروساز (1402/3/10)

سلام، احتمال اینکه اثر نذاره خیلی زیاده.

ساناز (1402/3/7)

من جمعه شب رابطه داشتم منی ربخت داخل روز بعدش قرص تنسی خوردم یک عددش از دستم افتاد زمین لازمه قرص دیگه ای بخورم؟

دکتر سمانه شبان - داروساز (1402/3/7)

سلام، اگر تنسی 0.75 رو مصرف کردین، باید یا 2 عدد با هم مصرف کنید یا هر 12 ساعت. و اگر تنسی 1.5 بوده، 1 عدد کافیه.

اروا (1402/2/27)

سلام وقت بخیر.من اخرای پریودیم بودم یعنی روز پنجم ششم بودم که نزدیکی داشتم که فرداش قرص تنسی مصرف کردم ولی دوباره بعد از چهار پنج روز باز پریود شدم رنگ خون پریودیم بیشتر قهوه ای میخوره از طرفی اصلاا درد این پریودی رو احساس نکردم و مثل همیشه خون زیادی نمیاد .( ما مثلا امشب که رابطه داشتیم صبحش بلافاصله پریود شدم ) یعنی تو این ماه دوبار پریود شدم.بنظرتون مشکل از کجاس نمیدونم نگران باشم یا نه

دکتر سمانه شبان - داروساز (1402/2/27)

سلام، از عوارض دارو هستش. میتونه باعث بی نظمی پریود شه. نگران نباشید.

ویسی (1402/2/13)

سلام وقت شما بخیر رابطه محافظت نشده داشتم و مایع منی داخل نرفت..تنسی یک و نیم میلی گرم رو تقریبا یک ساعت بعد مصرف کردم و الان سه روزه که پریودم تاخیر افتاده ایا ممکنه بارداری اتفاق بیفته؟

دکتر سمانه شبان - داروساز (1402/2/13)

سلام، این دارو باعث بی نظمی پریود میشه. ولی در مجموع روش مطمئنی برای جلوگیری از بارداری نیست و باید از روش مطمئن دیگری بطور روتین استفاده کنین.

منصوری (1402/2/7)

سلام دیشب رابطه داشتیم مایع منی داخل ریخته شده و تمیز خودم رو شستم و یک ساعت بعدش قرص تنسی ۱.۵خوردم آیا باردارمیشم یا نه ؟؟ الان خیلی شکم درد و کمر درد دارم

دکتر سمانه شبان - داروساز (1402/2/7)

سلام، قرص اورژانسی حتی اگر بلافاصله پس از رابطه مصرف شه، باز هم به طور قطع و 100 درصد از بارداری جلوگیری نمیکنه. به هرحال احتمال بارداری با درصد کم وجود داره.

ریخانه (1401/11/20)

من در روز دوم پریودی دخول داشتم و مایع منی از کاندوم پاره شد قرص تنسی هم بعدش خوردم میخواستم ببینم من باردار میشوم؟

حقایقی (1400/1/6)

سلام من کمتر از یه هفته دیگه پریود میشم رابطه داشتم بدلیل پاره شدن کاندوم مایع منی داخل ریخته شد...یه ساعت بعد رابطه من قرص تنسی استفاده کردم اونم دوتا /۷۵ با هم؛میخواسم ببینم دیگه حامله میشم؟! علائم پریودم هم شروع شدن

کاشانی (1399/12/15)

سلام من رابطه نزدیکی داشتم و فردا صبح قرص تنسی مصرف کردم یعنی ۱۰ ساعت بعد برای اولین بار مصرف کردم ۱.۵ عوارض چی داره و به دلیل پاره شدن کاندوم و ریختن مایع مصرف کردم .

حسینی (1399/10/28)

سلام من فردای تموم شدن عادت ماهانم رابطه نزدیکی داشتم ومتوجه شدیم که کاندوم پاره شده ومَنی داخل ریخته ۲۰دقیقه بعدمن قرص اورژانسی تَنسی مصرف کردم دوباره بایداستفاده کنم؟واینکه من ۳۲ساعت بعد اسهال شدم که شدیدنبود ازتاثیرقرص کم میشه وبایدمصرف کنم؟

چنانچه در خصوص "قرص تنسی 1.5 میلی گرم" سوالی دارید، عارضه خاصی مشاهده نموده اید و یا مطلب ویژه ای به نظرتان می رسد با دیگران به اشتراک بگذارید

Click to Change image
آگهی های عمومی نواکسا عبیدی کپسول نورم اسلیپیا نوتری وایز قرص جوشان آنی ژزیک آمپول لاغری زیکوریا