باسلام من ۷۰ ساله هستم و بدلیل التهاب پروستات از داروهای خاص مانند امنیک استفاده میکنم لطفا بفرمائید آیابیزوپکس با این داروها تداخل دارد یا خیر ضمنا در آزمایش psa مشکل ایجاد نمی کند
تداخل دارویی بین تامسولوزین (امنیک) و بیزوپرولول (بیزوپکس) وجود ندارد
با عرض سلام وادب،اینجانب سابقه تنفسی نداشتن مدت 20 روز آنفولانزا داشتم،پس از درمان جزییا دچار تنگی نفس شدم وبعلی مواقع نقطه ای در روی قلبم درد میگرفت؛به دکتر متخصص قلب مراجعه کردم پس ازگرفتن اکو فرمودند که دیواره قلب دچار التهاب شده وداروهای(بیزوپکس2/5،گلوریپا10،اسپیرونولاکس25 میلی؛وپورزارکسی میلی گرمی تجویز کردند برای مدت 2 ماه وبعداً مراجعه کنم.سوال آیا آنفولانزا از ویاگرا سرماخوردگی شدید دیواره قلب را دچار التهاب میکند؟چون اینجانب سابقه فشار خون نداشتن. لطفاً راهنمایی کنید ونظر خود را اعلام نمائید. درود وسواس --تبرایی از اهواز
شواهدی از تاثیر ویروس کرونا بر قلب وجود دارد. البته به ندرت چنین اتفاقی می افتد. پس از یک دوره درمان یک ماهه مجددا به پزشک مراجعه کنید.
سلام من مدتی هست قرص رو. مصرف میکنم یعنی هشت روز بخاطر استرس الان وقتی میخورم سرم خیلی درد داره و چشام سیاهی میره نفس تنگی هم میگیرم چیکار کنم میتونم قط کنم
ممکنه باعث افت فشارتون شده باشه