در صورت تمایل به ویزیت یا مشاوره انلاین
در واتساپ پیام بگذارید
09332901272
با سلام من دیابتی هستم دارو وانسولین استفاده میکنم سالهاست برا خوابم کلونازپام میخورم اینبار پزشکم سرامین ۲۵ داده تا کم کم کلونازپام رو قطع کنم ایا برا دیابت وبالا رفتن قند ضرر داره وچربی در کنارش اس سیتالوپرام هم میخورم البته ظهرها ایا مشکلی پیش نمیاد ؟
سلام با سیتالوپرام تداخل نداره اما بهتر هست در افرادی که دیابت دارند استفاده نشه
خانمم حملات پنیک بهش دست میده و دکتر این قرص اکس کاربازپین رو بهش داده آیا قرص خوبی هست و برای خانمم خوبه و مشکلی نداره ممنون میشم اگه که راهنمایی بفرمایید
سلام در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پیام بگذارید 09332901272
درود خداقوت 5سال پیش مادرم که 80سال سن داشتند رو بخاطرکمی پرخاش و تکرار احوالپرسی وگاها فراموشی، به دکتر متخصص مغزواعصاب بردیم، تشخیص آلزایمر نبود، جدا از چند دارو که مصرف کردند، ایشان یاسنال5رافرمودند تکرارشود ومادر بهترشدند وچندبار بخاطرگذشت سالهاکم وقطع میکنم فراموشی کمی برمیگردد آیا مادام العمر مصرف 1عدد یاسنال5 مشکل بزرگتری ایجاد نمیکند. ممنونم
سلام میتونن مصرف کنن اما تحت نظر متخصص مغز و اعصاب یا اعصاب و روان
سلام آیا میشه نصف قرص یا یک چهارم قرص راملی رو مصرف کرد؟
سلام در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پیام بگذارید 09332901272
من قسمتی زیادی از شکم وپام با چای داغ بشدت سوخت وبا مراجعه به پزشک وگرفتن پماد سیلور سولفات وشستشوی هرروزه با صابون مخصوص واستفاده از پماد در عرض ده روز کامل خوب شدم وفقط محل سوختگی یه کم قرمز هست
،👌🙏
سلام ببخشید مصرف اسنترا با وجود سرترالین میتونه آیا باعث کاهش اثرات تشنج بشه؟؟
آسنترا یک برند سرترالین هست
سلام من با قرص سیپروترون کامپاندپیشگیری میکنم قرص رو از 5 پریود مصرف کردم یه بسته تمام شد بعد از 3 روز از تمام شدن قرص در نزدیکی با همسر رعایت نشد احتمال حاملگی وجود دارد؟
سلام تمام شدن قرص معمولا نزدیک هست به سیکل بعدیتون و احتمالش بسیار ناچیزه
من امروز حواسم نبود 9 قرص رو خوردم فک کردم نخورم دوباره ساعت 12ونیم ی دیگه خوردم آیا مشکلی ایجاد میکنه یا نه ؟؟؟
ممکنه کمی خواب الود بشین
من امروز حواسم نبود این قرص رو ی بار 9 خوردم ی بار دیگه 12ونیم چیکارکنم آیا مشکلی پیش میاد یا نه
سلام چه دوزی؟
سلام من مدتی هست قرص رو. مصرف میکنم یعنی هشت روز بخاطر استرس الان وقتی میخورم سرم خیلی درد داره و چشام سیاهی میره نفس تنگی هم میگیرم چیکار کنم میتونم قط کنم
ممکنه باعث افت فشارتون شده باشه
سلام وقت بخیر من 34سالمه تنبلی تخمدان و موهای زاید دارم و قایدگی نامنظم و طولانی و شدید داشتم دکتر بهم گلوکوفاژ 1000بهم داد مری کورم و پروژسترون بهم داد اون موقع قندم زیر 100بود البته پارسال الان چکاپ کامل دادم قند ناشتا 176بوده الان به نظرتون قند منو پایین میاره یا نه؟
سلام خیر مشکلی نداره
آیا می شود بدون دستور پزشک این دارو را استفاده کرد؟ آیا قبل از استفاده نیاز به آزمایش خاصی است؟
سلام خیر حتما تحت نظر پزشک مصرف بشه
سلام من بعد از. خوردن آلوینا ، فکم مدام منقبض میشه ،همه بدنم هی منقبض میشه و دوباره به شدت شل میشه جوری که فکر میکنم هیچی رو نمیتونم بردارم ،مدام لرز دارم و عرق میکنم ،تپش قلب شدید هم میگیرم و نفس کم میارم ،این طبیعیه؟
سلام در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پیام بگذارید 09332901272
سلام وقت بخیر خسته نباشید خانم من 30کیلو اضافه وزن داره میخوام از آمپول اسپارتینا استفاده کنه آیا با توجه به اینکه ناراحتی قلبی داره مشکلی نداره ممنون از شما
سلام حتما اول توسط متخصص غدد ویزیت بشن
سلام دکتر منبرای جوشای چرکی و جای جوشم رفتم دکتر و ایشون نورم اکسین 20 دادن بهم ک گمونم کلا گفتن یک ماه اینا مصرف کنم یک عدد در روز ولی یادم نمیاد هر روز باید بخورم یا یک روز در میون بعد خاستم قطع کنمش مصرفشو چجوری کنم؟
سلام پاسخ داده شد در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پیام بگذارید 09332901272
سلام دکتر من برای جوشای چرکی ک میزنم و برای جای لک رفتمدکتر بعد ایشون نورم اکسین 20 دادن بهم بعد گمونم گفتن یک ماه مصرف کنم روزی یک عدد ولی یادم نمیاد چجوری شروع کنم یعنی از اول هر روز بخورم بعد چجوری قطع کنمش؟
سلام اگر جوشاتون زیاد هست هرروز استفاده کنید اما قبلش بهتر هست ازمایش انزیم کبدی داشته باشید
سلام من مدت هاست روپیکسون 20استفاده میکنم چند وقتی هست درد در بازوهام دارم وضعف شدید حالت خواب آلودگی دارم آیا دوز دارو زیاد هست چربی خون آزمایش دادم لب مرز هست البته چند سال هست که استاواستازین 10میخوردم حالا چکار کنم
سلام بله این دارو ممکنه باعث میوپاتی(دردهای عضلانی) بشه
سلام خسته نباشید من چند سالیه وسواس فکری دارم بعضی از کارها رو چند بار تکرار میکنم واقعا دیگه خسته شدم .آیا قرص فلوکسامین جواب میده مصرف کنم
سلام نیاز به شرح حال کاملتری هست در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پیام بگذارید 09332901272
ببخشید دوره استفاده تاواتکس چند روزه.
بسته به نوع بیماری ولی معمولا۱۰ ۷-روز
درود ببخشید این قرص سرامین برا فرد دیابتی که دارو وانسولین مصرف میکنه وهم قرص اس سیتالوپرام ضرر وتداخل داره وضمنا من قرص خواب کلونازپام مصرف میکردم پزشک این قرص رو داده تا جایگزین کلونازپام ۱ بشه
سلام پاسخ داده شد در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پیام بگذارید 09332901272