دکتر شهرام مظاهری

دکتر شهرام مظاهری

متخصص قلب و عروق

پزشک
متخصص قلب و عروق
شماره نظام : 73732

معرفی دکتر شهرام مظاهری

پرسش و پاسخ با دکتر شهرام مظاهری

سوال جدید

آدرس و تلفن دکتر شهرام مظاهری

امیر شفیعی (1399/1/8)

سلام و عرض ادب جناب آقای دکتر، سال نو مبارک اینجانب 27ساله، حدود یک ماهه که شدیدا تنگی نفس دارم ولی در طول شبانه روز بصورت مداوم تنگی نفس ندارم و حدود 2 الی 3 بار و هربار حدود یک تا دوساعت ادامه دارد، امروز صبح زود ضربان قلبمو چک کردم همیشه 75به بالا بودم ( چون تپش قلب دارم و قرص پرانول10 میخورم) ولی دیدم بین 55تا 60بود خیلی ترسیدم چون هم تنگی نفس دارم هم افت ضربان قلب، توی این وضعیتم ک نمیشه دکتر رفت خواهشا راهنمایی کنید چ دارویی بخورم در ضمن در طول زندگی مشکلات عصبی و فشار خونم دارم الان خداروشکر اعصابم آرومتره ولی یک ماهه خیلی ترسیدم ک چرا تنگی نفس ولم نمیکنه، ممنونم راهنمایی کنید، سابقه هیچگونه آلرژی و آسم وحساسیتم ندارم.

سلام بعید می دانم که مشکل مهمی باشد ولی به نظر بیشتر مشکلات الرژیک یا عصبی است بهتر است در فرصت مناسب به پزشک مراجعه کنید

عبداللا عبدالی (1399/1/7)

سلام ۸ ماه پیش امیب روده ای داشتم ۹۰ قرص مترونیدازول و۶۰ قرص یدوکینول مصرف کردم خوب شدم بعد سه ازمایش دادم منفی بود دوباره بعد سه ازمایش دادم باز منفی بود الان همان ناراحتی دارم دوباره داروها را بخرم تکرار اشکال ندارد

سلام این مورد ربطی به تخصص اینجانب ندارد

مجيد قنادي (1399/1/6) - قرص روپیکسون 40 میلی گرم

سلام من از اتورواستادين 20 استفاده ميكنم ميشه به جاي ان از روپيكسون ٥ استفاده كنم

سلام معادل آتورواستاتین 20 روپیکسون 10 می باشد.

سید علی سرداری (1399/1/6)

چطوری میشه سوال پرسید

به همین روش فعلی

کسرا خالدی (1399/1/6)

با سلام و احترام، پدرم دارایICDقلب هستش بمدت 2سال وداری سن 79،ونیز دیابت نوع 2، عارضم بخدمت حضرتعالی،قرص اپلرون 25از نوع خارجی مصرف داشت که اکنون در شهرستانسکونت کمیاب شده ودوروزی هست که اپلرون ایرانی مصرف داره،آیا مشکل خاصی ایجاد میکنه؟وآیا ایشان باتوجه به ضعف وخستگی وکثرت دارو ،میتونه داروی تقویت نوروبیون استفاده کنه چون فشارش همیشه ۱۱بر ۷هستش، با سپاس فراوان

کسرا خالدی (1399/1/6)

سلام وعرض تبریک وادب۱_،پدرم بخاطر IcD قلب داروی اپلرون خارجی مصرف میکنه البته سن 80ساله ودیابت هم داره،،اکنون دو روزی است که قرص اپلرون خارجی در شهرستان سکونت نیست ومجبور شدیم از نوع ایرانی مصرف کنیم،آیا مشکل خاصی ایجاد میکنه؟۲_آیا میتونه از آمپول تقویت نوروبیون استفاده کنه،چون فشارش همیشه ۱۱رو ۶هستش، باسپاس فراوان

سلام مصرف قرص اپلرنون داخلی مانعی ندارد، تزرق نوروبیون بلامانع است

م.ر (1399/1/6)

سلام چند روزی سوزش گلو داشتم و گلوم یه طوری شده الان قفسه سینه ام درد میکنه و وقتی نفس میکشم قفسه سینه ام سرد میشه لطفا راهنماییم کنید

سلام برای بررسی مشکلات شما نیاز است حضوری به پزشک مراجعه کنید و معاینه شوید

نوید اکبریان (1399/1/5)

سلام اقای دکتر ... اقای دکتر من الان 3 روزه که معدم میسوزه و از دهنم احساس میکنم بوی بدی میاد و با عرض معذرت زود زود گاز معده تولید میکنم میخواستم بدونم این مشکل مربوط به قلب نمیشه؟ واقعا نگرانم ممنون میشم کمکم کنید

متقیان (1399/1/5)

سلام آقای دکتر دختر من گوش و گلوش عفونت داشت با تماس با دکترش گفت داروی زیتروماکس بهش بدیم میخواستم ببینیم همراهش استامینفون و ایپوپرفن بدهیم مشکلی نداره؟

محمدجواد (1399/1/5)

سلام من دخترم ۲۳ماهشه شوهرم بهش گرمک داده بود الان دوهفته است که تبش پایین نمیاد شب تا صبح گریه میکنه دوروزه سفکسیم شروع کردم بازم تاثیری نداشته به این اوضاع بیمارستان هم خطرناک الان گفتن مترونیدازول استفاده کنم موندم چیکارکنم راهنمایی کنید خیلی میترسم

سلام مربوط به قلب نمی شود

ناشناس (1399/1/3)

با سلام واحترام پدر من 68 ساله بوده وبه تازگی دچار سکته قلبی بصورت حالت mi شده و در طی بستری در بیمارستان از دارو برای باز نمودن عروق ایشان استفاده گردید , اما پس از ترخیص به علت شیوع ویروس کرونا امکان انجام آنژیو برای ایشان وجود نداشت لذا پزشک معالج از قرصهای دارویی پلاویکس75 , آسپرین80 میلی , متورال50 بعلاوه قرص 25 میلی گرم کاپتوپریل برای درمان تا زمان انجام آنژیو تجویز نموده اند اما پدر من پس از شروع مصرف داروها دچار خشکی گلو سرفه خشک در هنگام صحبت کردن شده است . آیا این سرفه به علت اختلال عملکرد قلب ویا به عبارتی از پیامدهای سکته ایشان است؟ اگر این حالت سرفه به علت قرص کاپتوپریل به وجود آمده باشد , چکار میتوان برای کاهش عوارض آن در صورت اجبار به ادامه استفاده از آن میتوان انجام داد ؟ آیا امکان جایگزینی این قرص با قرص دیگری وجود دارد؟ لطفا من را راهنمایی فرمائید. با تشکر فراوان

سمیعی (1399/1/3)

با سلام وعرض خسته نباشی من ۲۸ سال هست که ام اس دارم درحال حاضر دانلوین مصرف میکنم ۳ سال هست می خواستم بدانم در حال حاضر چه موادی مصرف کنیم که ایمنی بدنمان در مقا بل این ویروس کرونا بالا رود متشکرم

سلام مربوط به قلب نمی شود

ناشناس (1399/1/2)

باسلام ایا تجویز دکتر در رابطه با کپسول اولتاب 20 در درمان کرونا موثر است؟

خانم طایی (1399/1/1)

سلام وعرص ادب پسر12 ساله دارم وزن 40 کیلو متاسفانه در مدفوع کرم ریز سفید رنگ وقرص آلبندازول ومبندازول پیشنهاددادن نمی دنم چطوری وبا چه دوزی مصرف کنم لطفا راهنماا کنید ممنون

ناشناس (1399/1/1)

سلام پسر من گاهى وقتا اسم ميشه خيلى كم البته امسال خوشبختانه نشده اما امشب در حال نفس كشيدن متوجه شدم حالت خس افتاده خيلى ترسيدم بايد چكار كنم بهش اب گرم و عسل و ابليمو هم دادم

ناشناس (1398/12/29)

سلام بنده به دلیل اینکه شبها استرس دارم و خوابم نمیبره دیشب یک عدد قرص کلونازپام خوردم و راحت خوابیدم میخواستم ببینم عوارضی هم برام داره

محدثه حسن پور (1398/12/29) - ژنریک اسپیرونولاکتون

من یک ماهه که از این دارو با دز۱۰۰ استفاده میکنم درد سینم بهبود پیدا کرد اما تکرر ادرار با لخته خون دارم بنظرتون برم سونوگرافی یا طبیعیه ممنون میشم راهنماییم کنین

سلام اسپیرینولاکتون هیچ تاثیری در درد قفسه سینه ندارد، یک ادرار آور ضعیف است و در درمان نارسایی قلب د فشار خون بالا کاربرد دارد . دوز معمول آن هم ۲۵ یا ۵۰ در روز است و ۱۰۰ خیلی زیاده، تکرر ادرار میتونه به علت اسپیرینولاکتون باشه ولی لخته خون طبیعی نیست.

کریم‌الا‌پیری (1398/12/29) - قرص پلی پیل ای 81/20/5/12.5 میلی گرم

بجای پلاویکس۷۵میشود‌پلی‌پیل‌مصرف‌کنم‌البتهلوزارتان‌فروزماید‌اسپرین‌وشیره‌یا‌ایپیوم‌مصرف‌دارم

سلام خیر ،پلاویکس هیچ ربطی به پلی پیل ای ندارد.

ناشناس (1398/12/29)

سلام من برای الرژیم قرص کیتوتیفن مصرف میکنم و برای تنفسم هم خیلی عالیه احساس میکنم ریه هام باز میشه توی دم و باز دم . آیا توی این مدت که این بیماری کرونا اومده استفاده از این دارو رو مشکل ساز است؟

عباس فراهانی (1398/12/28)

با سلام خدمت جناب آقای دکتر. ببخشید من به عل داشتن گواتر قرص لووتیروکسین سدیم 1 مصرف می کنم و تا الان شش کیلو وزن کم کردم . ممکنه راهنماییبفرمایید چکار کنم تا کاهش وزنم متوقف بشه. سپاسگزارم

سلام مربوط به قلب نمی شود


صفحه 21 از 22

سوال پزشکی / دارویی خود را از "دکتر شهرام مظاهری" بپرسید

Click to Change image
آگهی های عمومی نواکسا عبیدی کپسول نورم اسلیپیا نوتری وایز قرص جوشان آنی ژزیک آمپول لاغری زیکوریا