مسیر سلامتی از ابوریحان می‌گذرد

داروسازی ابوریحان ۱۰۰۰ میلیاردی شد

در ادامه موفقیت‌های عملکردی و آماری داروسازی ابوریحان، این شرکت توانست رکورد تاریخی فروش هزار میلیارد تومانی را کسب کند.

🔸در ادامه موفقیت‌های عملکردی و آماری داروسازی ابوریحان، این شرکت توانست رکورد تاریخی فروش هزار میلیارد تومانی را کسب کند.
🔸ابوریحان موفق شد در ۱۱ ماهه ۱۴۰۰ فروشی بیش از ۱۰۰۵ میلیارد تومان را داشته باشد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از جهشی ۶۱ درصدی برخوردار بود.
🔸همچنین با فروش حدود ۱۰۷ میلیارد تومانی بهمن ماه رکورد فروش در یک ماه نیز ثبت گردید.
🔸خبر خوب دیگر اینکه میزان تولید ۱۱ماهه شرکت داروسازی ابوریحان از ۱.۶۲ میلیارد واحد عبور کرد.
🔸ازطرفی تولید بهمن ماه شرکت ۱۴۷.۷ میلیون واحد بود که نسبت به بهمن ماه سال گذشته ۴۰ درصد جهش نشان می‌دهد.
🔸صادرات نیز در ۱۱ ماهه ۱۴۰۰ به میزان ۷۷ درصد جهش داشته است.
🔸شرکت داروسازی ابوریحان موفق شد در 11ماهه1400 با فروش، مشارکت و حضور در مناقصات دارویی و صادرات فعال به 10 کشور جهان به اهداف صادراتی خود دست یابد.
🔸در این راستا رکورد بیشترین صادرات ماهیانه و فصلی با قریب به نیم میلیون دلار صادرات در دوماهه دی و بهمن سال‌جاری رقم خورد و همچنین موفقیت در مناقصات دارویی کشورهای عراق و سوریه و ارسال محموله صادراتی در بهمن‌ماه به هر دو کشور از برنامه‌های توسعه‌ای صادراتی در زمستان بود.
🔸داروسازی ابوریحان با هدف صادرات محوری، ارزآوری و بی‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه، موفق به ثبت جهش 50درصدی ارزش صادرات در 11 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است. همچنین با هدف گسترش بازارهای هدف و ثبت محصولات و برند ابوریحان، این شرکت موفق به ثبت برون مرزی 6 محصول و یک خط هورمونی در طی این 11 ماهه گردیده است.

اخبار مرتبط

آگهی های عمومی

گلوتریو امگا3 شیاف ایبوپروفن شربت نوسکاف اپلیشکن اندرورید و آی او اس دارویاب-app drug info

آخرین اخبار