اولین تولید کننده اختصاصی مکمل های غذایی در ایران

معرفی شرکت داروسازی کارن و بررسی کیفیت مکمل های آن

محصولات این شرکت به طور کلی در چهار دسته طبقه بندی می شوند.

داروها، مکمل های ورزشی، مکمل های تندرستی و فرمولاهای بیمارستانی

 معرفی شرکت داروسازی کارن 

شرکت داروسازی و مکمل های غذایی کارن اولین تولید کننده اختصاصی مکمل های غذایی در ایران است که فعالیت خود را از سال 1378 آغاز کرده و از جمله چشم اندازهای این شرکت، تبدیل شدن به بزرگ ترین تولید کننده مکمل در خاورمیانه است.

داروسازی کارن با تولید محصولات با کیفیت و سالم با پایبندی به شعار "تعهد به کیفیت" هم اکنون یکی از کامل ترین سبدهای مکمل های ورزشی و تندرستی کشور را دارا است.

تمامی مکمل های داروسازی کارن با در نظر گرفتن نیاز جامعه پزشکی و ورزشی با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شوند.

در این راستا علاوه بر مجوزهای وزارت بهداشت و وزارت صنایع و معادن گواهینامه هایی نظیر ISO9001 ، HACCP، ISO 22000، ISO14001 ،DQS آلمان، GC MARK و HALAL اخذ شده اند.

کارن در سال 1395 موفق به دریافت گواهینامه GMP و ورود به صنعت فاخر داروسازی شد. در سال 1397 تولید چندین دارو را آغاز کرد و هم اکنون یکى از پیشرفته ترین و بزرگترین خطوط سافت ژل منطقه را دارا است.
 

محصولات این شرکت به طور کلی در چهار دسته طبقه بندی می شوند.

داروها، مکمل های ورزشی، مکمل های تندرستی و فرمولاهای بیمارستانی.

داروها

با توجه به اطلاعات موجود، در حال حاضر 13 دارو توسط داروسازی کارن تولید شده است و 4 دارو دیگر در دست تولید می باشد.

مکمل های بیمارستانی و فرمولاهای انترال

فرمولاهاى آماده گاواژ تولید شده در شرکت داروسازى کارن تحت عنوان انترامیل اولین فرمولاى گاواژ تولید شده در کشور مى باشند . این فرمولاها جهت کمک به بهبود وضعیت تغذیه بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه تجویز می شوند.

کیفیت و قیمت انترامیل ها قابل رقابت با محصولات خارجی بوده و توانسته است رضایت و تایید متخصصین تغذیه و مراقبت های ویژه را کسب کند.

امروزه انترامیل ها محبوب ترین و پر مصرف ترین فرمولاى گاواژ در ایران مى باشند.

برخی از محصولات لاین تندرستی کارن نیز در حوزه بیمارستانی استفاده می شوند، از جمله هیلاژن، پیورپروتئین و کالرى میل. این مکمل ها به تامین پروتئین و کالری بیمار، جلوگیری از تحلیل عضلانی، تقویت سیستم ایمنی و بهبود سریع تر زخم ها کمک می کنند.

مکمل های تندرستی

مکمل های تندرستی کارن به طور کلی در سه گروه تناسب اندام (افزایش و کاهش وزن)، کودک و ارتقاء دهنده سلامت طبقه بندی می شوند.

هم اکنون شرکت کارن با تولید بیش از59 مکمل تندرستی یکی از پیشروان این عرصه می باشد.

مکمل های ورزشی

مکمل های ورزشی کارن تحت برند پی ان سی تولید می شوند.

طبقه بندی و تنوع مکمل های ورزشی این برند بی نظیر است و یک ورزشکار با خیالی آسوده و اطمینان کامل می تواند برحسب نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کند. به عنوان مثال این برند دارای 4 نوع گینر، 4 نوع مکمل پروتئینی و مجموعه کاملی از اسیدهای آمینه می باشد.

از آنجایی که پی ان سی انتخاب بسیاری از ورزشکاران حرفه ای و ملی پوشان است، داروسازی کارن مکمل های خود را در سال 2014 برای فداراسیون پزشکی ورزشی جهت انجام بررسی های لازم ارسال کرد. نتایج حاصل از بررسی ها نشان می دهد که مکمل های پی ان سی فاقد ترکیبات آنابولیک غیرمجاز و آلودگی هایی نظیر دی هیدرو اپی آندروسترون، ناندرلون، دی هیدرو تستوسترون، تستوسترون، آندرسترون دیون، متیل تستوسترون، اکسی متولون می باشند.

کلام پایانی

داروسازی کارن اولین تولیدکننده اختصاصی مکمل های غذایی در ایران است. مجموع گواهی های موجود، رضایت پزشکان، متخصصین تغذیه و ورزشکاران حرفه ای گواه از تولید محصولاتی با کیفیت و سالم دارند.

اخبار مرتبط

آگهی های عمومی

گلوتریو امگا3 شیاف ایبوپروفن شربت نوسکاف اپلیشکن اندرورید و آی او اس دارویاب-app drug info

آخرین اخبار