قرص تاخیری وگادول

خطرات ناشی از مصرف داروهای غیر مجاز

خرید و فروش این دارو ممنوع است و به هیچ عنوان توصیه نمی شود

دکتر مروارید عالیشاه
متخصص اعصاب و روان

💊 قرص تاخیری وگادول چیست؟

🔻آیا نام این دارو را شنیده اید؟ کسی از دوستانتان این دارو را به شما معرفی کرده است؟کسی به شما گفته این داروی گیاهی را خریداری کنید؟از عطاریها تاکنون تهیه نموده اید؟

🔻عملکرد این دارو به نحوی است که حتی نیمی از آن میتواند تا 50 دقیقه انزال را به تاخیر بیاندازد. وگادول توسط کشور هند تولید شده و معمولا به صورت غیر مجاز فروخته می شود. 

🔻این دارو یا به شکل اینترنتی یا به شکل غیر قانونی در برخی از داروخانه ها به فروش می رسد که در صورت مشاهده توسط مراجع قانونی، با آنها برخورد خواهد شد.
 
🔻وگادول با عنوان داروی گیاهی و بدون عوارض تبلیغ می شود اما لازم است بدانید که قرص وگادول از ترکیب ترامادول ۵۰ میلیگرم و سیلدنافیل (ویاگرا) ۱۰۰ میلیگرم تشکیل شده است.  

⭕️هر دو این داروها برای درمان زودانزالی و اختلال نعوظ کاربرد دارند. ترامادول قرصی بسیار خطرناک و اعتیاد آور است و ممکن است وابستگی به آن، فرد را دچار بیش مصرفی و اوردوز (overdose) و یا حتی تشنج بکند.
 

ممکن است عوارض جبران ناپذیری بر بدن فرد بگذارد برخی از این عوارض عبارتند از:

  🔻 درد معده
  🔻سکته قلبی ناگهانی
  🔻افت شدید فشار
  🔻سردرد و سرگیجه
  🔻تهوع و استفراغ
  🔻ایجاد اختلال در عملکرد بینایی
  🔻ایجاد نارسایی در کبد و کلیه
  🔻عفونت مجاری ادرار
  🔻سوء هاضمه
  🔻واکنش های آلرژیک مثل خارش و سوزش بدن و صورت

⬅️ توجه: در صورت مشاهده هر یک از علائم ذکر شده حتما به پزشک مراجعه نمایید.
 

💊ترکیبات قرص وگادول این دارو را شدیدا اعتیاد آور می کند. به دلیل عملکرد جنسی مناسب و بازدهی بالا، افراد ترغیب به افزایش مصرف می شوند و به مرور زمان کارآیی آن بر بدن کاهش یافته و برای تجربه مجدد اثرات خوب، مصرف بالا می رود. 

⭕️مصرف بالا میتواند منجر به افت شدید ضربان قلب، کاهش اکسیژن، احساس خفگی و تنگی نفس، انقباض عضلانی و ناتوانی در حرکت و در نهایت سکته قبلی و مغزی و تشنج می شود. بنابراین برای درمان اختلالات جنسی حتی در خفیف ترین حالت از خودن خودسرانۀ هر نوع دارویی بپرهیزید.

⛔️ هشدار: مصرف همزمان قرص وگادول و الکل، میتواند باعث سنکوب و مرگ فرد شود.

خرید و فروش این دارو ممنوع است و به هیچ عنوان توصیه نمی شود

اخبار مرتبط

آگهی های عمومی

گلوتریو امگا3 شیاف ایبوپروفن شربت نوسکاف اپلیشکن اندرورید و آی او اس دارویاب-app drug info

آخرین اخبار