من قرص میخورم صورتم سرخ میشه چشمام قرمز میشه خیلی تشنه میشم سوال من اینه آیا خطرناک باشه قلب زحرداره شماره 100هستش میشه راهنمایی کنین
با سلام گرگرفتگی جزء عوارض شایع داروی سیلدنافیل است که طی چند ساعت پس از مصرف بهبود می یابد.با دوز 50 این عارضه کمتر مشاهده می شود.
باسلام :بعلت بالاتر رفتن آنزیمهای کبدی من ناچار شدم از مصرف داروهای خانواده استاتین خودداری کرده و به توصیه پزشک فقط ازتیمایب ۱۰mg استفاده میکنم خواستم بپرسم آیا پزشک معالجش میتواند از قرص کروزت ویا بمپکس برایم تجویز کند ودر صورت استفاده آیا آنزیمهای کبدی بالا نخواهد رفت. باتشکر
با سلام اگر بابت استفاده از استاتین ها محدودیت دارید پزشک شما میتواند با بررسی شرایط شما، داروی بمپلید(بمپدوئیک اسید)یا بمپلید پلاس(بمپدوئیک اسید+ازتیمایب) تجویز نمایند.
با سلام اپلرنون تا حدودی می تواند سبب افزایش دفع ادرار شود به خصوص اگر از داروهای ادرار آور جهت کنترل فشار خون استفاده می کنید اما حتما با پزشک معالج خود مشورت نمایید.
سلام خسته نباشین من الان ۳سال برا خودم اکتوپنتین میخورم دکتر برام قطع کرده بود چون میگرن دارم الان اگ یهو بزارم کنار مشکلی پیش میاد؟
با سلام برای جلوگیری از عوارض قطع دارو،عموما توصیه می شود دارو به تدریج طی یک یا چند هفته قطع شود.طی این دوره می توانند با دوز پایین تر و یا به صورت یک روز در میان مصرف نمایید اما برای تصمیم گیری بهتر با پزشک معالجتان مشورت نمایید.
این قرص آیا ضربان فلب را پایین می آورد؟
با سلام لپیکسا (اپیکسابان) داروی رقیقکننده خون است و معمولاً ضربان قلب را پایین نمیآورد. در صورتیکه عارضه کند شدن ضربان قلب را تجربه می کنید حتما با پزشک معالجتان مشورت کنید. در صورتیکه داروهای دیگری از جمله داروهای دیگر قلبی مصرف می کنید، این عارضه ممکن است مربوط به آنها باشد.
سلام من نزدیک پنج ماهه مصرف میکنم پانیک شدید و فوبیای زیاد نسبت ب خیلی چیزا داشتم با مصرف دارو الوینتا پانیکم خیلی، خیلی بهتر، شده
با سلام خیلی ممنون از بازخوردتان
سلام. آیا در صورتی که فشار مینیمم زیر ۵ باشد و زمان مصرف دوز بعدی املوتلمیک رسیده باشد، باید دارو را مصرف کنیم یا صبر کنیم تا فشار بالاتر بیاید و بعد مصرف کنیم؟ کلا از چه فشاری به پایین( فشار ماکزیمم و مینیمم)، مجاز به مصرف دوز بعدی نیستیم؟
با سلام به صورت کلی یک عدد ثابت برای همه وجود ندارد، اما معمولا در صورتیکه فشار خون کمتر از 60/90 میلی متر جیوه شده باشد (9 روی 6) بهتر است دوز بعدی مصرف نشود. بهتر است راجع به اینکه فشار خونتان افت زیادی دارد با پزشک معالجتان صحبت کنید تا مجددا تنظیم دوز برایتان صورت بگیرد.
سلام دکتر این قرص رو بهم داده ولی نگفته چطوری استفاده کنم منم هر روز استفاده کردم سه بار تو این ماه پریود شدم الان من نمیدونم قرص رو تو پریودی هم مصرف کنم یا نکنم؟ سه بار پریود چرا شدم ؟
با سلام از آنجایی که داروی شما دستور مصرف های متفاوتی دارد، لطفا حتما به پزشک خود مراجعه کنید و دستور مصرف را بپرسید تا بر اساس بیماریتان شما را راهنمایی کنند و به اشتباه مصرف نکنید.
سلام من عمل آنژیو انجام دادم من با خوردن این دارو فستووِر باز هم حساسیتی بهتر نشد به نظرتون چه دارویی استفاده کنم
با سلام اگر علائم آلرژی شما با فستوور (فکسوفنادین) بهتر نشده، احتمالاً دوز صحیح دارو را مصرف نکرده اید و یا نیاز به تغییر دارو دارید. دوز معمول فکسوفنادین برای درمان آرژی در بزرگسالان 180 میلی گرم یکبار در روز یا 60 میلی گرم 2 بار در روز با معده خالی می باشد. در صورت عدم اثربخشی لازم معمولاً پزشک آن را با داروهایی مثل ستیریزین یا لوراتادین جایگزین میکند.با توجه به سابقه آنژیوگرافی که ذکر کردید، بهتر است حتماً قبل از تغییر دارو با پزشک یا داروساز مشورت کنید.
لطفا یک بار دیگر نحوه استفاده قرص دوزلست را بگویید
با سلام قرص دزولست بهتر است در اولین روز پریود شروع گردد و حتما هر روز راس ساعت دقیق و بطور منظم خورده شود. در مصرف این قرص حتما باید از قرص های سفید رنگ شروع شود که 21 عدد هستند و مرتب خورده و اتمام شوند و در نهایت 7 عدد قرص سبز رنگ خورده شود و به محض تمام شدن، بسته دیگر دزولست مصرف شود.
سلام من پولیپ رحم داشتم که دکتر بهم پروژسترون دادن حدود یکسال مصرف کردم بعد سونو دادم گفتن از بین رفته ، اما متأسفانه بعد از دوماه دوباره عود کرده ، دکتر قرص دوفامد۱۰ بهم دادن که از شب ۱۴ به مدت دو هفته مصرف کنم شبی یک عدد، الان خیلی نگرانم نمیدونم از بین میره یا نه، آیا این خطرناکه ؟؟
با سلام قرص دوفامد یک ترکیب پروژسترونی ایمن با عوارض قابل تحمل میباشد که در بیمارانی که پولیپ دارند میتواند مصرف شود تا پولیپ های رحمی را مدیریت کند.
برای کسی که فشار خون خیلی پایین داره۹ روی ۶ هست و دچار میگرن شدید هم هست ،با این وجود میشه این قرص را که دکتر برای شبکیه چشم تجویز کرده بدون اطلاع از فشار خون پایین بیمار ،این قرص را مصرف کرد؟
با سلام اپلرنون میتواند فشار خون را پایینتر بیاورد و همچنین ممکن است پتاسیم خون را بالا ببرد، بنابراین پایش فشار، عملکرد کلیه و پتاسیم قبل از شروع مصرف مهم است. با توجه به فشار خون خیلی پایین شما بهتر است قبل از مصرف شرایطتان را به پزشک معالجتان اطلاع دهید و در خصوص شروع یا ادامه مصرف دارو با ایشان مشورت کنید.
سلام استفاده قرص اکتوکلد همرا با قرص ضدبارداری مشکلی داره؟
با سلام خیر منعی ندارد.
سلام باخوردن قرص ترای تیس سوزش معده گرفتم چی خوبه ؟؟
با سلام قرص ترای تیس را بعد از صبحانه با یک لیوان آب مصرف نمایید. ( با معده خالی مصرف نشود.)
من بارها این دارو رو قطع کردم و عوارض بدی داشت،لطفا بدون تجویز پزشک و خودسر قطع نکنید، سوالم اینه پوست بدنم و همچنین سَرَم خارش داره و گاها شدید میشه،ممکنه از عوارض آسنترا باشه؟ راه حل چیه؟
با سلام بله از عوارض نادر آسنترا میتوان به این نکته اشاره کرد. اما توجه داشته باشید الزاما این مورد از عوارض نمیباشد و سایر علل زمینه ای نیز باید توسط پزشک شما مورد بررسی قرار گیرد.
برای درمان تپش قلب تو گوش چیکار میشه کرد کلافه شدم مخصوصا موقع خواب نبض میزنه خسته شدم داغدنم لطفا خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
با سلام جهت دریافت راهنمایی مناسب و بررسی کاملتر، لطفاً با پزشک خود مشورت نمایید.
سلام.ازچه راهی میتوانیم خرید داروی مژرا۴۰ داشته باشیم.لطفاً راهنماییم کنید .درتبریز یکبار تونستیم بخریم دیگه هیچ داروخانه ای این دارو پیدا نشد که نشد هرداروخانه ای.متشکرم اگر جواب بدید.
با سلام از سایت دارویاب با سرچ نام دارو و نام شهر می توانید داروخانه های موجود را پیدا کنید یا با تماس 1490 می توانید از داروخانه هایی که این دارو را موجود دارند مطلع شوید.
آیا این قرص موجب تکرر ادرار یا بی اختیاری ادرار هم می شود؟
با سلام خیر تکرر و بی اختیاری ادرار جز عوارض شناخته شده کنکور نمی باشد.
با سلام مصرف این دارو در هنگام بارداری مشکلی ایجاد می کنه؟
با سلام توصیه به مصرف داروی ای سیتالوپرام در دوران بارداری نمیشود و این نکته و شرایط بیماری خود را با دکتر زنان خود در میان بگذارید.
سلام من چهار پنج ماهی پریود نشدم به دکتر مرا جعه کردم با آزمایشات خون و ماممو گرافی و سنو داخلی قرص دو فامد ۱۰ تجویز کزد تا ۱۰ روز خوردم بعد ۱۰ روز دوروز لکه بینی داشتم الانم دوروزه خونریزی زیاد دارم اشکال نداره ممنون .
با سلام عوارض لکه بینی با قرص دوفامد در 3 ماه اول شروع درمان، طبیعی است و مشکل خاصی نیست بدلیل اینکه دارو حاوی هورمون است و تغییراتی در بدن ایجاد میکند، در صورتیکه خونریزی طولانی و سنگین نابجا ادامه داشت در این صورت میتوانید به پزشک خود مراجعه کنید تا بررسی دقیق تر انجام دهد.
سلام مادر من عمل هیپت انجام داده پروتز گذاشته از قرص کلاتوور ۱۵ هرشب میخوره الان دو عدد مانده ک تمام کنه بعداز تمام قرص باید ب پزشک مراجعه کنه یا اینکه دیگه کافیه یا قرص AsA جایگزین کنه چون سنش بالاست و قبلا سکته خفیف کرده
با سلام قطع و جایگزینی داروی ضد انعقاد بیمار فقط باید تحت نظر متخصص مربوطه باشد.