درمان ناباروری
سلام ساعت تزریق این آمپول کی میباشد
با سلام بهترین ساعت ترجیاً صبح زود(9-7 صبح) چون سطح طبیعی LH/testosterone صبح بالاست، اما هر ساعتی هم مشکلی ندارد؛ مهم ثبات ساعتی در دورههای چندروزه است.
سلام ببخشیدآمپول چ وقت بزنیم خوبه، روز13، 14،قاعدگیه آیا
ببخشید امپول شب زده شود یا روز
چنانچه در خصوص "آمپول اوویترل 250 میکروگرم/0.5 میلی لیتر" سوالی دارید، عارضه خاصی مشاهده نموده اید و یا مطلب ویژه ای به نظرتان می رسد با دیگران به اشتراک بگذارید
سلام ساعت تزریق این آمپول کی میباشد
با سلام بهترین ساعت ترجیاً صبح زود(9-7 صبح) چون سطح طبیعی LH/testosterone صبح بالاست، اما هر ساعتی هم مشکلی ندارد؛ مهم ثبات ساعتی در دورههای چندروزه است.