در صورت تمایل به ویزیت یا مشاوره انلاین
در واتساپ پیام بگذارید
09332901272
چندساله قرص ب۲ وآلپروزولام نیم مصرف میکنم خسته شدم واقعا نمیخام همکار ام وخانوادم بفهمن چکارکنم ممنون
سلام پاسخ داده شد در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پیام بگذارید 09332901272
سلام من مشکلم پا درد خیلی زیاد به همراه گرفتگی پشت ساق که شبها نمیتونم بخوابم دکتر ریپنتین ۳۰۰ روتجویز کردن ولی مقدار مصرفی روزانه چیزی نگفتن.چند بار در روز استفاده کنم و تا کی ؟
سلام در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پیام بگذارید 09332901272
وقت بخیر مامانم چندین سال پوکساید مصرف میکرد خودسرانه این دارو رو ترک کرد الان۲ماهه الپرازولام مصرف میکنه ولی بسیار تابسیار علائم وحشناک ازجمله لرزش بدن تهوع تنگی نفس معده درد شدید ورم ضعف بی اشتهایی لاغرشدن زیاد سرگیجه فشارخون بالا ممکن از عوارض ترک خودسرانه پوکسایدباشه و الان مجدد میتونه پوکساید بخوره هرقرصی که تا به الان خورده مثل آسنترا استرس اضطراب تموم نشده
سلام در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پیام بگذارید 09332901272
سلام من چند ساله سرترالین مصرف میکنم.با قطع بسیار تحریک پذیر و عصبی و افسرده میشم.الان چندوقته به سختی دارو پیدا میکنم.میکنم.داروهمیکنم.میکنم.داروهای سرترالین داخلی بجای سرنرالین میگیرم.میگیرم.ولی الان اونها هم پیدا نمیشن.چی جایگزین کنم؟
سلام در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پیام بگذارید 09332901272
سلام، ٢٧ سالمه، هورمون tsh ام ۵.۲ هست. طى ٢ سال از ٣ به این عدد رسیده. خیلى کم غذا میخورم ولى وزنم به شدت بالا میره و خستگی شدید و افسردگی دارم. قرص لووتیروکسین چه دوزى باید مصرف کنم؟؟ لووتیروکسین با اسپیرونولاکتون ۱۰۰ تداخل داره؟؟
سلام ۳ روز در هفته نصف و بعد از۲ماه ازمایش مجدد بدید
قرص رها کین 200واسه چی خوبه
سلام موارد مصرف مختلفی داره در صورت تمایل به مشاوره واتساپ پیام بدین
آیا قرص آکنوتراپ برای جوش زیرپوستی خوبه؟
سلام پاسخ داده شد در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پیام بگذارید 09332901272
آیا قرص آکنوتراپ برای جوش زیرپوستی وجوش بدن خوبه؟
سلام باید توسط پزشک معاینه بشید گاهی لازمه از نظر اختلالات هورمونی و.. بررسی بشه
سلام شماره ای ندارید برا ارتباط پیام رسان به غیر از واتساپ
سلام در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پاسخگوی شما هستم
سلام وقتتون بخیر خانوم دکتر من بیمار ام اس هستم به دکترم گفتم یکم استرس گاهی دارم و اینکه تمایل جنسیم افتضاح پایین اومده به من قرص دپرکسین ۳۷/۵دادن حالا وقتی میخورم اون ۲ درصد تمایل جنسیم صفر شده با اینکه دکترم گفت تمایل رو بالا میبره چیکار کنم؟؟
سلام در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پاسخگوی شما هستم
سلام من کم خونی شدید دارم میشه همراه با مولتی ویتامین کپسول های اهن مو استفاده کنم
سلام مشکلی نداره
سلام خسته نباشید ببخشید قرص دپاکین 500 رو بینایی هم تاثیر داره؟ چون الان یه ماه هست ک مصرف میکنم احساس میکنم اختلال بینایی پیدا کردم
سلام خیر حتما توسط چشم پزشک معاینه بشید
دکتر سلام یه سوال از. شما دارم بنده قرص سرترالین پنجاه و هالوپریدول نیم مصرف میکنیم آیا ای قرص ها اعتیاد آور هستند ؟ و تو آزمایش طب کار آزمایش اعتیادکه میخام بگیرن تاثیر داره ؟
سلام معمولا خیر ولی حتما به ازمایشگاه اعلام کنین
سلام خانم دکتر من یک سال قبل قرص است سیتاور استفاده میکردم بعد بهتر شده بودم خودم قطع کردم ۷ روز پیش رفتم دکتر قلب دوباره برام قرص لگزاپرام نوشت گفته بود یک چهارم شروع کنم بعد کنم یک دوم بعد یک عدد کامل من اشتباهی یک عدد کامل خوردم در کنارش قرص متوپرولول سوکسینات ۴۷ونیم هم برا قلبم داده بود الان هر دو قرص شب خوردم ۷ روز پیش خوابیدم الان از فردای همون روز ارزش بدن دست و پا حتی قلبم میلرزه میشه راهنمایی کنید آیا این عوارض کدوم دارو هست و چیکار کنم ؟
سلام در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پاسخگوی شما هستم
آیا تری فلوئو پرازین با ملاتونین تداخل دارد؟
سلام خیر
سوالی در رابطه با مصرف قرص سیبل دارم ۲۵ سالمه و مجردم تخمدان پلی کیستیک دارم و پرمویی شدید داشتم الان دارم لیزر میکنم نزدیک ۴ ساله یا کمتر دارم مداوم سیبل استفاده میکنم توی ۲ سال اخیر با ورزش و رژیم ۴۶ کیلو کاهش وزن داشتم اخیرا برای یک ماه سیبل قطع کردم و با وجود لیزر موهای صورتم برگشت درسته به شدت قبل نبود اما اذیت شدم و دوباره شروع کردم خوردن سیبل رو آیا این طولانی مدت خوردن سیبل عوارضی نداره؟ تا الان اذیت نشدم ولی در آینده نگران بارداری ام و چون میخوام پوست بدنمو عمل کنم گویا نباید نزدیک جراحی از این قرص استفاده شه همچنان دارم استفاده میکنم وقتی نمیخورم اثرات تخمدان پلی کیستیک برمیگرده من شیوه های درمان رو امتحان کردم تنها از سیبل جواب گرفتم
سلام در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پاسخگوی شما هستم
سلام وقتتون بخیر پسر ۱۰ سالشه جدیدا تشنج کرد(خیلی هم بد بود) دکترش بهش رهاکین ۵۰۰ داده و نصف شب میخوره نصف هم صبح. فکر میکردیم تا دارو مصرف میکنه دیگه تشنج نمیکنه، ولی شب احیا وقتی برگشتیم خونه و خوابیدیم برای بار دوم لحظه خواب تشنج خفیفی کرد . خیلی نگرانم شبها بالای سرش توی تاریکی میشینم میترسمبیدار بشه و تشنج کنه من خواب باشم. توی ام آر آی یک لکه کوچیک روی مخچه اش نشون داده میشه.
سلام حتما توسط فوق تخصص نورولوژی اطفال ویزیت و معاینه بشن
سلام. من حدود یک ماهه که با نظر روانپزشک دانشگاه آلونتا 75 مطرح میکنم الان به ایشون دسترسی ندارم و داروهای که تهیه کردم داده تمام میشه و هرجا هم گشتم موجود نبود نظر پزشکم این بود حداقل دو ماه دیگه مصرف کنم، داروی جایگزین برای آلونتا چی داریم؟
سلام آلونتا نام تجاری داروی ونلافاکسین هست،اگر نباشه میتونین ونلافاکسین یا دپریلکس استفاده کنید
آیا برای کاهش اضطراب در جنگ و بمباران شهری ، می توان از قرص کلردیازپوکساید ۵ استفاده کنیم ؟
سلام بله اما بهتر هست قبلش توسط روانپزشک ویزیت و ارزیابی بشین ممکنه داروی مناسب تری براتون تجویز بشه
سلام وقت بخیر ببخشید من نسخه الکترونیکی دارم
سلام در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پیام بگذارید 09332901272