در صورت تمایل به ویزیت یا مشاوره انلاین
در واتساپ پیام بگذارید
09332901272
سلام من بدون اینکه دکتر بگه گرفتم قرص نورم اسکین خوردن تنگی نفس دارم و سرگیجه یه موقع هایی دو عدد خوردم کلا دیگه نخورم چیزی نمیشه
سلام مصرفش را قطع کنین
سلام من ۷ ساله تحت نظر روانپزشکم ۲۱ سالمه دکتر تشخیص اسکیزوفرنی و بردلاین دادن و قرص کلوزاپین و لاموتریژین و اس سیتالوپرام و آریپیپرازول و هالوپریدول مصرف میکنم و تا الان ۱۰ بار بستری شدم و خودکشی و خودزنی زیادی داشتم الان یه مدته علائمم برگشته و لرزش دست خیلی زیادی پیدا کردم و سرگیجه دارم نمیدونم چیکار کنم میشه بگید بهم
سلام در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پیام بگذارید 09332901272
سلام بعد گذشت حدود دو ماه از مصرف فلوکسامین ۱۰۰ روزی یکعدد باز بیخوابی شب دارم آیا از مصرف این قرص میشه؟
سلام در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پیام بگذارید 09332901272
سلام مادرم آلزایمر داره 3ساله دونپزیل مصرف میکنه ولی الان یک هفته است که به خاطر حرکات عصبی وپر خاشگری سرترالین 50 روزانه نصف قرص مصرف میکنه آیا ضرر دارد؟
سلام در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پیام بگذارید 09332901272
سلام میخواستم بدونم درسته ک میکن ویاس توهم یادگیری میده ینی سر جلسه هیچی یادت نمیاد؟ من کنکور دارم امسال
سلام بدون تجویز روانپزشک مصرف نکنید
با سلام من حدود 20سال است که قرص ریسپریون و تری هیگزیفیل را می خورم و خیلی کم اختلال در راه رفتن دارم و حتی نوار مغزی نیز که کردم معلوم شد که خیلی کم اختلال در راه رفتن دارم و این بیشتر برای بالا رفتن از پله ها است که نمی توانم پله ها را به صورت عادی بالا بروم و باید دو پله یکی راه بروم می خواستم بدونم برای درمان این اختلال راه رفتن چه دارویی باید بخورم که این اختلال در راه رفتن از بین برود.
سلام در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پیام بگذارید 09332901272
سلام وقت بخیر دکتر مادر من چند سال هستکه الپرازولام ۰/۵ و اسنترا ۵۰ مصرف میکنی اولی ۲۰ سال دومی ۵ الی ۶ سال هست تا اینکه چند ماه پیش اذیتمیشد نمیتونست بخوابه صبح با استرس شدید بیدار میشد تا ظهر این حالت داشت و اینکه خیلی فکر میکرد و نگران اینده ما بود بردیمش دکار و فلوکسامین ۵۰ براش نوشت روزی یکی و الان دوباره همون علائم پیدا شدن به اضافه ضعف و درد دست و پا که دکتر گفت باید فلوکسامین دوبار در روز باشه و یه داروی کلومیپرامین ۱۰ روزی دوبار همتجویز کرده دو داروی جدید که مطالعه کردم دربارشون خیلی ترسیدم یه مقدار حال مادرم بهتر شده از لحاظ استرس ها و وسواس افکاری که داشته ولی یکم خوابش کمتر شده و یه مقدار کمتری هنوز ضعف دست و پا داره دوسه روزه کلا مصرف رو شروع کرده بنظرتونچکار کنم این دارو ها عوارض شدید که میگندارن؟
سلام در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پیام بگذارید 09332901272
سلام و عرض ادب عمل گردن انجام دادم ودوتا پروتز مهره در گردن دارم ۴ ساله از عمل گذشته و همچنان درد دارم دو هفته ای هست که قرص رهاکین ۵۰۰ میخورم درد کمتری دارم دکتر تجویز نکرده شخصی گفته ومن میخورم خیلی بهترم ایا ضرر داره یا نه؟؟راهنمایی لطفا
سلام حتما توسط پزشک معاینه بشید و خودسرانه دارو مصرف نکنین اصلاا
سلام ممنون میشم راهنمایی کنین چهار روز پیش تو طبیعت بودم سگ زیاد بود بعد رو دستم یه خراش بود و دستم اونجا داخل اب بردم آیا نیاز ب تزریق واکسن هاری هس؟
سلام اگر خراش از قبل بوده و بخاطر گزش سگ نبوده خیر نیاز نیست
سلام چندساله دارم قرص آلفن ایکس میخورم شبی یه دونه خیلی بهش عادت کردم اگه فاموتیدین بخورم امکانش هست عوارض گوارشی نداشته باشه اخه نخورم درد شدید پاهام شروع میشه ارتروز شدید دارم دکتر تجویز کرد
سلام بهترهست از داروهای کم خطرتر اسثفاده منید
سلام . ۳۶ سالمه و مجرد هستم . ۲ ساله دچار افسردگی بسیار شدید و فوق العاده شده ام هیچ دلیل خاص و مشخصی هم نداره . پیش از اون همه چیز عادی و آرام بود ناگهانی این مشکل پیش اومد . به چند تا پزشک مغز و اعصاب و اعصاب و روان مراجعه کردم نتیجه ای نگرفتم در حالی که در افسردگی صد در صد بودم . بالاخره چند ماه قبل یک پزشک مغز و اعصاب برای من قرص ویاس تجویز کرد که این قرص تاثیر گذار بود ولی عوارض سخت و سنگینی داشت و داره . همچنان در تلاطم و به هم ریختگی مغز و اعصاب هستم ، دارم برای زنده موندن تلاش می کنم آیا پزشکی هست که بتونه تشخیص و تجویز دقیق انجام بده و منو از این وضعیت اضطراری خارج کنه؟
سلام در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پیام بگذارید 09332901272
جالبه که این قرص برای مواردعفونی تجویزمیشه ولی دکترمغزواعصاب برای دردپای ناشی ازسیاتیک وپارگی دیسک کمربرام نوشته که باخوندن مواردمصرفش فکرکنم اشتباهی اتفاق افتاده(یاازجانب پزشک ویاداروخانه)
سلام حتما با پزشکتون قبل از مصرف مشورت کنین ممکنه داروی دیگری تحویز شده باشه
مصرف کلرودیازپوکساید بعداز چند روز وابستگی میاره؟آیا باعث شدت خونریزی رحم یا بینظمی قاعدگی هم میشود؟
سلام بهترهست بیش از ۲هفته مصرف نشه ولی مشکلی در قاعدگی ایجاد نمیکند
با سلام... من میخواستم قرص پرفنازین را کنار بزارم چند سال هست مصرف میکنم چطوری میشه این قرص را کنار گذاشت... دکتر غددم پیشنهاد داده کنار بزارم ... لطفاً راهنمایی بفرمایید... ممنونم
سلام در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پیام بگذارید 09332901272
درمان بیماری
سلام در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پیام بگذارید 09332901272
صمیمانه از مدیریت سایت و همکاران محترم شما در آگاهی بخشی به مردم سپاس گزارم. سلامت و سربلند باشید.
🙏🏻
بنده شش روز هست مصرف میکنم ، استرس بیشتر شده ،حالت تهوع دارم و همش خمیازه میکشم
سلام در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پیام بگذارید 09332901272
سلام من vynnance 70mg مصرف میکنم adhd دارم و ۱۷ سالمه و ۷۰ کیلوگرم هستم ساعت ۵ صبح vynnance میخورم ولی اثرش تا ساعت ۵ ظهره...آیا میتونم ریتالین یا آدرال با دوز پایین مصرف کنم که ۳ یا ۴ ساعت اثرش باشه تا بتونم باقی مانده روزم رو هم درس بخونم؟؟
سلام در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پیام بگذارید 09332901272
مادرمن به دلیل مصرف آن درروز،زمین خوردوکمروسرش شکست
سلام در صورت تمایل به مشاوره در واتساپ پیام بگذارید 09332901272
اشتباه یو دونه به حای قرق کسترول خوردم ..مشکلی که ایجاد نمبشه؟ کنارشم قرص فشار خودن ولزدمیکیس خوردن ..تداخلی نداره؟
سلام ممکنه کمی خواب الود بشین