سلام من قرص سیبل دکتر بخاطر کیس ام داخلش خونریزی کرده داده بهم ک مصرف کنم من متاهل نیستم مجرد ام میخواستم بپرسم عوارض نداره بعد بخوام ازدواج کنم مشکل بر نمیخورم بعد این قرص رنگ قهوه ای سفید داره قهوه ای یعنی شبا همش بخورم سفید هم قهوه ای تموم شد دیگه صبح ها بخورم طرز مصرفش چجوری هستش دقیقا متوجه نمیشم
با سلام خیر داروهای هورمونی ضد بارداری برای کنترل انواع و اقسام مسائل هورمونی مانند تخمدان پلی کیستیک از زمان بلوغ تا یائسگی در خانمها قابل مصرف میباشند. کنترل کیست شما در حال حاضر مهمترین اولویت برای سلامتی شما میباشد. لطفا بصورت دائم با پزشک خود در ارتباط باشید، و درمان خود را با ایشان پیش ببرید. قرص سیبل دارای 21 قرص حاوی دارو به رنگ قهوه ای و 7 قرص پلاسبو یا دارونما (قرص بدون ماده دارویی) با رنگ سفید است. پس از مصرف 21 قرص خود که آن را شروع کردهاید، 7 قرص پلاسبو را درست مانند 21 قرص حاوی دارو استفاده نمایید و بدون هیچ فاصله ای بسته بعدی دارو را باز کرده و بسته بعدی را دوباره از 21 قرص دارویی شروع نمایید. وجود قرص های پلاسبو به شما کمک میکند که کمتر دچار مشکل فراموشی قرص های خود یا گیج شدن در مصرف این دارو شوید. لطفا مصرف داروی سیبل را سر ساعت و بصورت منظم جدی بگیرید.
سئوال داشتم که این کپسول رو دارم مصرف میکنم و علایمی مثل سرمعده درد گرفتم حالتیکه فکر میکنی خیلی گرسنه ات هست شدم چکار کنم یا طبیعیه.ممنون میشم جواب بدید.
با سلام داروی پرگابالین می تواند منجر به عوارض گوارشی مانند درد معده و افزایش اشتها بشود. برای کاهش عوارض گوارشی، دارو را با معده پر مصرف کنید (بهترین زمان مصرف دارو بعد از شام می باشد).
با سلام من در دوره دوم مصرف قرص دوفامد ۱۰ هستم و ابروهام به شدت شروع به ریزش کرده تاثیرات این قرص هستش؟
با سلام احتمال وجود ارتباط میان این دو موضوع یعنی مصرف دوفامد و ریزش ابرو بسیار نامحتمل بوده اما توصیه میشود درصورت تداوم وجود این علامت یا تشدید آن حتما پزشک متخصص زنان خود را در جریان این موضوع گذاشته و درصورت نیاز به یک متخصص پوست و مو مراجعه نمایید.
سلام اگر ۴ ساعت بعداز خوردن قرص اورژانسی ۱/۵ حالت اسهال گرفتیم یعنی اثر نداره قرص؟
با سلام خیر. اسهال ممکن است در برخی افراد پس از مصرف داروی تنسی اتفاق بیوفتد ولی وجود اسهال ارتباطی با اثر داشتن یا نداشتن داروی تنسی ندارد. فقط درصورتی که فرد تا 2 ساعت پس از مصرف قرص اورژانسی بالا بیاورد باید قرص را دوباره مصرف نماید.
سلام اگر ۴ ساعت بعد از خوردن قرص اورژانسی ۱/۵ حالت اسهال گرفتیم یعنی اثر قرص رفته؟؟؟
با سلام خیر. اسهال ممکن است در برخی افراد پس از مصرف داروی تنسی اتفاق بیوفتد ولی وجود اسهال ارتباطی با اثر داشتن یا نداشتن داروی تنسی ندارد. فقط درصورتی که فرد تا 2 ساعت پس از مصرف قرص اورژانسی بالا بیاورد باید قرص را دوباره مصرف نماید.
سلام وقت بخیر پسرم عدم تمرکز در یادگیری داره وپزشکش این قرص رو تجویز کرده . این قرص تموم شده و داخل بازار موجود نیست میشه راهنمایی بفرمایید چطور میتونم تهیه کنم این قرص رو
با سلام لطفا دارو و شهر مورد نظر را در سایت دارویاب سرچ نمایید تا داروخانه های موجود را برایتان بیاورد یا با شماره 190 (اطلاعات دارویی) تماس بگیرید تا داروخانه های موجود را به اطلاعتان برساند.
سلام وقت بخیر.میشه بفرماید آیا مصرف قرص زلورک ۵۰۰ میلی گرم همراه با کپسول وینورلبین ۳۰ باعث ریزش مو میشه؟ممنون میشم پاسخ بدید
با سلام بله هر هر دو دارو می توانند منجر به عارضه ریزش مو شوند اما معمولا ریزش مو با داروی وینورلبین شایع تر است. لازم به ذکر است ریزش مو با این داروها برگشت پذیر است و بعد از اتمام دوره درمانی مجددا موها رشد خواهند کرد.
سلام حدود ۲ ماه است بدلیل آماده شدن رحم برای انتقال جنین روزی ۳ عدد پری کوئین مصرف می کنم . الان دو هفته است که در روی پای راستم کمی ورم حس می کنم . نیاز به مراجعه پزشکی است؟
با سلام احساس وجود ورم در زمان مصرف پریکوئین معمولا جای نگرانی نداشته، اما درصورتی که این تورم همراه با درد باشد، حتما باید پزشک معالج خود را در جریان قرار دهید. اگر درد پا شدید باشد فرد باید سریعا به مراکز درمانی مراجعه نماید. همچنین اضافه شدن هر علائم دیگری یا تشدید تورم نیز باید هرچه سریعتر به پزشک معالج تان اطلاع داده شود. با این حال بهتر است این موضوع را به پزشک متخصص زنان خود در مراجعه بعدی گزارش نمایید تا درصورت نیاز معاینات و بررسیهای مورد نیاز را برای شما انجام دهند.
سلام وقت بخیر. من 37 سالمه سالهاست یبوست مزمن دارم و هر شب ملین میخورم. 15 سالپیش بعد سو هاضمه ای که داشتم معده درد گرفتم و بعد از اون دچار بهم ریختگی روده هم شدم. معده با درمان خوب شد اما روده همچنان باید دارو مصرف کنم و دیگه دکتر هرگز نرفتم. چندین سال بود منتظر این لحظه بودم که داروی جدید برای درمانم بیاد به نظرتون میتونم امید داشته باشم و دوباره دکتر رفتن رو از سر بگیرم؟ 🥺
با سلام چنین مشکلات مزمنی، نیاز به پیگیری های مرتب و مداوم د ارند. این دارو ممکن است برای مشکل شما کمک کننده باشد. حتما قبل از شروع هر دارویی با پزشک خود مشورت کنید.
سلام ببخشید قرص پریکوئین رو با درود سبلین دارم مصرف میکنم خونریزیمم قطع نمیکنه چکار کنم
با سلام با توجه به اینکه ما در جریان تمام علائم و پیش زمینههای شما نیستیم، لطفا برای این مسئله و رسیدگی به آن حتما به یک پزشک متخصص زنان مراجعه نمایید.
باسلام یکسال پیش با علایم تنگی نفس که شب و در حالت دراز کشیدن بیشتر می شد در بیمارستان بستری شدم بعداز ترخیص به پروفسور کجوری مراجعه کردم وتحت درمان هستم آخرین بارگفتندبرویکسال دیگه بیا الان D HF قلبم 45 هس نمیدونم مصرف داروهام که تمام شده باید ادامه بدم یا نه درضمن هنگام مراجعه اولیه D HF قلبم 10بوداگرپاسخ بدید ممنون میشم چون دسترسی به پزشک خودم سخت هس
با سلام با توجه به اینکه EF قلب شما از ۱۰ به ۴۵ رسیده، پاسخ به درمان بسیار خوب بوده؛ اما این به معنی قطع دارو نیست. در نارسایی قلبی، داروهایی مثل Bisoprolol (کنکور) معمولاً باید بهصورت طولانیمدت و حتی دائمی ادامه یابند تا از افت مجدد عملکرد قلب جلوگیری شود. در صورت تمام شدن دارو، بهتر است موقتاً همان دوز قبلی را ادامه دهید و در اولین فرصت با پزشک خود یا یک متخصص قلب دیگر مشورت کنید.
سلام. من مدت زیادی هست آلونتا مصرف میکنم و الان دو هفتهست که بخاطر جنگ شهرستانم و نمیتونم پیداش کنم. فعلا تونستم قرص دپریلکس رو پیدا کنم. آیا میتونه برای یه مدت جایگزین آلونتا بشه یا متفاوت هستن؟
با سلام بله میتوانید تا زمان موجود شدن آلونتا این قرص را جایگزین کنید و با همان دوز ادامه دهید.
سلام من ۵ روز بعد از رابطه ام قرص مصرف کردم۱۶ روز بعد پریود شدم الان از پریودم ۳۲ روز میگذره و دیگه پریود نشدم امکان بارداری هست؟
با سلام با توجه به اینکه شما بعد از رابطه جنسی بدون محافظت خود پریود شدهاید، امکان بارداری نزدیک به صفر است. لطفا درصورتی که این مسئله طولانیتر شد به یک پزشک متخصص زنان مراجعه نمایید.
سلام سه یا چهار روز پیش رابطه داشتم ولی نه دخول لاپایی ولی هیچ منی نیومد و نریخت تازه سرپایی ام بود ایا احتمال بارداری با پیشابی چیزی هست؟
با سلام با مصرف صحیح قرص تنسی احتمال بارداری به حداقل می رسد.
سلام خسته نباشین چند ماهی هست شیشه مصرف میکنم در حد روزی دو سوت وقتی ترک میکنم وسواس میاد همش سراغم واقعا عصبی میشم افسرده گوشه گیر این قرص رو میتونم استفاده کنم واقعا عذاب وجدان مصرف بیشتر افسرده میکنه
با سلام تجویز این دارو حتما باید زیر نظر پزشک باشد لطفا با پزشک معالج مشورت نمایید.
سلام وقت بخیر چند وقتیه قرص الونتا ۳۷.۵ دیگ پیدا نمیشه و داروخانها ندارن ایرانیش هم خوب نیس جواب نمیده چی قرصی باید جایگزین کرد ممنونم اگر پاسخ بدین
با سلام لطفا در این باره با پزشک معالج مشورت نمایید.
سلام وقت بخیر چند وقتیه قرص الوینتا ۳۷.۵ دیگ پیدا نمیشه و مشابه ایرانیش هست ک تاثیر نداره به جای این چه قرصی جایگزین باید کرد ممونم
با سلام لطفا در این باره با پزشک معالجتان مشورت نمایید.
سلام من پریود نامنظم داشتم به دکتر مراجعه کردم بهم قرص دوفامد داد گفتن از روز ۱۴ پریود به مدت ۱۰ رو استفاده کنم من نخوردم الان از روز ۱۰ امم ک پاک شدم تقریبا ۹ روز میگذره و دوباره لک دیدم الان میتونم قرص و شروع کنم بخورم؟ اگ بخورم لک از بین میره یا پریود شروع میشه؟ چیکار کنم میشه راهنماییم کنید
با سلام روز 14 پریود معمولا از روز اول پریود شما محاسبه میشود، یعنی 14 روز پس از روز شروع پریود، باید مصرف داروی دوفامد را آغاز میکردید و مصرف این دارو را طبق دستور پزشک معالج خود سر ساعت دقیق و مشخص ادامه میدادید. معمولا پس از شروع مصرف دوفامد و ادامه مصرف منظم آن عادت ماهیانه به مرور منظم تر شده و لکه بینی بعد از مصرف یک تا سه دوره کاهش مییابد.
آیا آلوینتا دیگر تولید نمیشه؟
با سلام مدتی است تعداد آن کم شده است اما به زودی در داروخانه ها توزیع می شود.
من پریروز ساعت ۱۲ ظهر با پارتنرم رابطه مقعدی داشتم و مایع منی رو داخل معقد ریخت حدود ۲۰ دقیقه بعدش به سرویس بهداشتی رفتم ولی قبل مایع منی انگار یکم ریخته بود بیرون و رو شورتم بود احتمال بارداری وجود داره ؟ نیازه که قرص بخورم ؟ و اینکه نزدیک های پریودیمم هست تقریبا ۳۰ اسفند پریود میشم باید چیکار کنم میشخ راهنماییم کنین
با سلام خیر نیاز به مصرف قرص اورژانسی تنسی نیست. از آنجا که ورود اسپرم به داخل واژن اتفاق نیوفتاده و شما در زمان تخمک گذاری نیستید، احتمال بارداری در مسئله مورد نظر وجود ندارد.