موارد مصرف تایید شده
موارد منع مصرف در بیماری ها
تداخلات دارویی تریامسینولون
هشدار ها و احتیاطات بالینی
توصیه های دارویی بیمار برای داروی تریامسینولون
| بتامتازون | بودزوناید |
| کورتیزون استات | دفلازاکورت |
| دگزامتازون | فلودروکورتیزون |
| فلونیزولید | متیل پردنیزولون |
| پردنیزولون | پرد-نیزون |
| تتراکوزاکتاید | هیدروکورتیزون-سیستمیک |
| بکلومتازون+فورمترول | |
| نمایش بیشتر | |
برای دسترسی به اطلاعات تخصصی و جامع در زمینه مقدارمصرف، فارماکولوژی،تداخلات دارویی و راهنماییهای کلینیکی،از وبسایت Medscape استفاده کنید.
Drugs.comبرای بررسی دقیق دوزها،عوارض جانبی،هشدارها و جزئیات کاربرد داروها،میتوانید به وبسایت Drugs.com مراجعه کنید.
در شرايط خاص و نظارت ويژه پزشك قابل استفاده است: مطالعات حیوانی مواردی از عارضه جانبی برای جنین نشان داده است و مطالعات انسانی به اندازه کافی در دست نیست. منافع دارو در مقابل خطرات احتمالی، تعیین کننده مصرف یا عدم مصرف این دارو در دوران بارداری است.
| کد ژنریک | نام شکل دارویی | پرخطر | دما | حیاتی | برچسب هشدار بالا |
|---|---|---|---|---|---|
| 16933 |
آمپول تریامسینولون |
||||
| 01247 |
آمپول تریامسینولون |
||||
| 13599 |
آمپول تریامسینولون |
||||
| 52666 | |||||
| 52517 |
سلام من پشت درد داشتم بعد رفتم دکتر سوزن تریامسینولون برام از پشت تجویز کرد بعد در جا پشت پاهم سنگین شد الان حدود ۷روزه گذشته هردو دستم با پاهام سنگین شد نمیتونم راه برم دستمم سنگینه هیچی نمیتونم بگیرم باید چیکار کنم؟؟؟تورو خدا کمکم کنید وضعیتم خیلی خرابه سنمم ۲۸سال
باید به پزشک مراجعه کنید. شرایط عادی نیست.
سلام روی دستم حالت اگزما و خارش و قرمزی داره.گردنم هم قرمز شده و خارش داره و زیر چشم ها قرمز و پف داره و پیشانی هم حالت زبری و خشکی پیدا کرده.قرص سیتریزین و نیوتادین هم دکتر تجویز کرده با یک عدد آمپول تریامسینولن ۴۰.آب مروارید دارم.تزریق این آمپول خطری برای چشم ها نداره؟ با سپاس فراوان
سلام، ستیریزین و نئوتادین مشکلی نداره. ولی تریامسینولون با احتیاط فراوان و فقط در صورت لزوم باید تزریق شه.
سلام خواستم بپرسم آمپول تریامسینولون با بتامتازون lA فرقی میکنه برای آلرژیک که دارم دکتر برام آمپول بتامتازون نوشته ولی داروخانه آمپول تریامسینولون داده نمیدونم استفاده کنم یا همون بتامتازون رو بگیرم
هر دو دارو از یک خانواده با اثرات مشابه هستند.
سلام وقت بخیرهمسرم یک ماه پیش از گوشش خون میومد دکتر رفته آمپول تریامسینولون استو ناید ۴۰بهش داده باقری سیپروفلوکساسین ۵۰۰که همه عوارضی داره مخواستم بدونم چه مشکلی برای گوشش بوده که این داروها بااین همه عوارض دادن ممنون میشم راهنمای کنید وماروازنگرانی بیرون بیاورید🙏🤲
خون آمدن از گوش موضوع مهمی است که باید به دقت بررسی شود که آیا پرده گوش پاره شده یا خیر، عفونت وجود دارد یا خیر. معمولا عفونت گوش سریعا نسبت به انتی بیوتیک ها مقاوم می شوند. به نظرم بهتر است با پزشک دیگری هم مشورت کنید.
ایا آمپول تریامسینولون استوناید برای درمان عفونت پوست صورت مفید هست عفونت صورت را درمان میکند این دارو یا نه
سلام و احترام.نمیدانم منظور شما از عفونت صورت چیست..اما تریامسینولون بصورت NN، به مدت کوتاه در درمان برخی التهابات قارچی و باکتریایی موضعی پوست قابل استفاده است.
با سلام وقت بخیر روی پای من عارضه پوستی صدف ایجاد شده حدود ۱۰ سال هست که دارم پماد استفاده میکنم اما این بار دکتر برای من این آمپول رو تجویز کردن اما من وقتی عوارض دارو رو دیدم تردید دارم تزریق کنم یا نه لطفا بفرمائید تحمل کنم وبا پماد کنترل کنم بهتر هست یا نه ؟چون این بیماری مادامالعمر هست یعنی اگر حالا بزنم وارثش کم بشه باید دوباره و...هم تزریق کنم یا یک بار کافی هست ونگرانم با تزریق این دارو روی پا این عارضه از قسمت دیگه بدن مثل روی دست یا ارنج یاپوست سر عود کند باز روی پا قابل تحمل هست اما قسمت دیگه عذابش خیلی بیشتره ممنون میشم راهنمایی کنید
طبق دستور پزشک عمل کنید. نگران عارضه دارویی نباشید با یک بار تزریق عارضه خاصی ایجاد نمی شود
با سلام ... مدتی بعد از بهبودی کرونا ... نسبت به بوها حساس شدم و در بینی ام بوهای بدی رو احساس میکنم خصوصا غذاهای سرخ کردنی مثل مرغ و گوشت ، دکتر آمپول تریا میسینولون رو برام تجویز کرده ، آیا موثر است و این حالت رو برطرف میکنه؟
باسلام. بنده چند ماهی هست که آلرژی تنفسی و ترشح تا حلق دارم. اسپری پولموتون و اسپری بودزوناید و فکسوفنادین استفاده میکنم ولی هنوز ترشحاتم از بین نرفته. آیا بجای بودزوناید میتونم نازاکورت که از آمریکا برام آوردن استفاده کنم؟ تاثیرش بهتر هست؟عوارض بدی نداره؟
سلام. من مرد هستم 50 ساله حدود5ماه میشه خارش پوستی گال گرفتم و هرچی پماد پرمترین و کروتامیتون استفاه کردم و نکات بهداشتی رو رعایت کردم ولی هنوز خیلی اذیتم میکنه سه هفته پیش.آمپول تریامسینولون رو زدم به باسنم . الان جای آمپول به اندازه کف دست متورم شده و حالت سفتی گرفته . دستم روش میزارم حرارت داره و پوستم قرمز شده . از عوارص آمپولی که زدم هستش ؟ لطفا راهنمایی بفرمایید . ممنونم
سلام نزدیک به ۲ ساله تنگی نفس گرفتم ، و هیچ علایم دیگه ای ندارم ، چند بار هم سی تی اسکن ، تست پی سی آر دادم مشکل کرونا نبوده ، یهو چند روز خوبم یهو دوباره نفس تنگیم شروع میکنه ، هرجا دکتر رفتم میگه احتمالا حساسیت شدید داری ، و اینکه بو چیزی میخوره اسفند سیگار بدتر میشم ، آیا این امپول بهم کمک میکنه ؟ممن ن میشم جواب بدید
سلا خدمت شما.من خانمم دوسال پیش دچارسوختگی شدومتاسفانه گوشت اضافه اورد.خانمم تحت نظردکترپرکارکه باداروگیاهی سوختگیش خوب شدوفقط گوشت اضافه اورد.دکترکه کارشون خوب بودخدایش ولی خانمم قبلش سه تاعمل جراحی روش انجام دادن بیمارستان که فکرکنم گوشت اضافه اوردنش به اون دلیل بودچون خیلی هارودیدم اومدن پیش دکترپرکاروخوب خوب شدن.واسه گوشت اضافه ازداروی کورتیران استفاده کردبعدچندوقت کرونا شدنرفتیم الان بهم میگیدایابرم دوباره این داروتزریق کنه یا نه؟خانمم باردارهستن.ممنون میشم جواب بدین
سلام.من ترکیه هستم حدود5ماه میشه خارش پوستی گال گرفتم و هرچی پماد پرمترین و کروتامیتون استفاه کردم و نکات بهداشتی رو رعایت کردم ولی هنوز خیلی اذیتماگر این آمپول رو برنم خوبه؟
سلام خسته نباشید ۲۵ سالم هست و ۳/۵ ماه پیش جراحی بینی زیبایی انجام دادم خارج از ایران هستم و دکترم عکس فرستادم گفتن این امپول رو بزنم عضلانی و گفتن اگر بلد خست دکتری با مسئولیت خودتون رو بینی بزنن ایا ریسک داره روی بینی و ممکنه مشکلی ایجاد کنه و ایشون که میخوان بزنن دستیار اتاق عمل هستن و همچنین کارهای بوتاکس و غیره انجام میدن دکتر خودم ایران هست و شرایط ندارم فعلا برم ایران به نظر شما ریسک داره روی بینی زدن؟؟یا عضلانی بزنم؟
من آلرژی دارم در تمامی ماه های سال هر ۳ ماه ی دونه آمپول تریاماسیون میزنم وقتی میزنم تا دو ماه حالم خیلی خوبه در ضمن دیابت هم دارم الان تصمیم گرفتم دیگه نزنم ۳ ماه هست که نزدم ولی بدن درد گرفتم استخوان درد گرفتم لطفا راهنمایی کنید چی کار کنم ؟ ممنونم
سلام دکتر برای من "تریامسینولون ۲ تا تجویز کرد اولی را که زدم مشکلی نداشتم ولی دومی را زدم از ساعت ۱۲ شب دچار استرس و بی خوابی و بی قراری شدم تپش قلبم بالا رفت دست و پام یخ کرد حالم بد شد آیا از عوارض این دارو هست ؟ چه زمانی این آمپول به طور کامل از بدنم خارج میشه؟ آیا عوارضش دائمی هست؟ لطفا اگر میشه جواب را ایمیل کنید خیلی نگرانم
سلام برای آلرژی و آبریزش بینی شدید دکتر ۲ تا از این آمپول برام نوشت که هر کدام را به فاصله یک هفته تزریق کردم آیا این کار معمول و درست هست؟ خواستم بدانم این دارو آیا اثرات بلند مدت بر بدنم میزاره و این آمپول چه زمانی از بدنم به طور کامل دفع میشود؟
باسلام راهنمایی بفرمایید برای درمان جوش مفیده .چون روآکوتان هم تجویز کرده .استفاده از این آمپول نیازه
سلام بنده شیراز رفتم دکترپوست برام همین آمپول برام نوشته دوهفته ای یکی بزن صورتم وروی بدنم وبرامدگی شبیه خال به رنگ سفیدوگاهی قهوای روشن باخارش شدیدولی همیشه نه/بعضی قسمتهای پایین تنه آلت تناسلیم چیزی شبیه به زگیل وهمراه باخارش دارم ..آیااستفاده ازاین آمپول موردی ندارد
سلام این سینه ام کمی گوشت اضافه دارد دو تا از این آمپول زدم فعلا از بین نرفته خوب هست واسش کجای بدنم تزریق کنم
سلام این سینه ام کمی گوشت اضافه دارد این آمپول خوب هست واسش کجای بدنم تزریق کنم
سلام برای کاهش تورم بینی بعد از عمل تزریق عضلانی تریامسینولون تجویز شده؛ آیا نوع ایرانی و خارجی این آمپول تفاوت در اثر گذاری دارند؟
سلام من بیماری پسوریازیس دارم میتونم از آمپول استفاده کنم یا نه
سلام امپول تریامیسینولون درکتف تزریق کردم بعداز ۳ هفته که یاسه هستم دچار خونریزی شدم چکارکنم
سلام ،وقتتون بخیر یه سوال داشتم ،چقدر طول میکشه تا عوارض دارو از بدن خارج بشه ؟
دکتر برای خار پاشنه من این آمپول رو در پاشنه ی پام تزریق کرد وگفت خوبش میکنه. یعنی فقط دردشو از بین میبره و خوبش نمیکنه؟ دوباره باید برم دکتر؟
دکتر این قرص رو برای آرتوروز زانو بهم داده عملکرد این آمپول چیه آیا تزریق کنم؟
دکتر این آمپول رو برای آرتروز زانو بهم داده عملکرد این آمپول چجوریه آیا تزریق کنم؟
سلام ببخشید من هشت سال پیش چربی به صورتم تزریق کردم ولی زیاد زده برام ناهمگونه یه دکتر گفت این آمپول بزنم از چربی صورتم کم میشه نظرتون چیه؟
باسلام من دچارکشیدگى تاندوم کتف شده ام ارتوپد امپول تریومسینولین یک عدد و دو عدد کتورولاس تجویزکردن ایا این دو دارو تداخل ندارند؟ایشان کفتند روزى یک عدد تزریق شود.با تشکر از لطفتان🙏
سلام و خسته نباشید ببخشید یه سوالی داشتم ، من خارج از ایرانم و قصد دارم با تزریق آنزیم بینیم رو کوچکتر کنم ، اینجا میش چندتا دکتر حتی دکترای ایرانی رفتم اما چیزی نشنیدن ، ولی دوستم تو ایران با تزریق آنزیم چربی سوزی کرده بینیشو . الان یکی بهم گفت که این آنزیما تریامسینولون هستش ، درسته به نظرتون؟ اینجا دکتر ایرانی که جراح بینی هستن به من گفتن تو اسمشو پیدا کن بعد من برات تزریق میکنم .
این دارو چنین کاربردی ندارد
سلام, خسته نباشین, چند ماهه که گلودرد دارم , خودم حدس میزنم به خاطر استفاده از الکل برای ضدعفونی باشه, ۳ بار دکتر رفتم اما خوب نشدم دوباره دکتر رفتم امپول تریامسینولون, امپول سفتراکسیون و دگزامتازون تزریق کردن. میخواستم بدونم ایا تاثیر داره و خوب میشم? ممنون میشم سوالمو جواب بدین
با سلام و تشکر از راهنمایی شما روز گذشته دکتر متخصص رماتیسم برای اولین بار دو امپول "تریامسینولون" برای التهاب زانو تزریق کرد. زمینه بیماری فشار خون دارم و با مصرف دارد معمولا ۱۲ روی ۸ کنترل شده است. امروز فشار خونم به ۱۴ روی ۹ افزایش یافت. ایا اثر تزریق آمپول بوده است؟ آیا این اثر مقطعی است و یا به تدریج از بین می رود؟
ایا آمپول تریامسینولون برای خارپاشنه مناسب هست؟
سلام ارنج دست من دچار بورسیت شده حالا دکتر برام امپول تریا مسینولون تجویز کرد که داخل ارنجم بزنم حالا میترسم بزنم که خدا نکره تجویز اشتباه نباشه خواهش راهنمایم کنید که بزنم داخل ارنج یا نه
سلام من نزدیک دوماهی میشه که درد دنبالچه و کمر دارم این آمپولو بزنم برای درد دنبالچه موثره؟؟
سلام برای درد خیلی تاثیری نداره اگر کارتون طوری هست که مدام نشستید بالشتکهای طبی براتون گزینه خوبیه
سلام، ببخشید من پلیپ بینی مزمن دارم وقتی آمپول تریامسینولون استفاده می کنم تا چهار ماه خوبم آیا می توانم درسال دو یا سه بار استفاده کنم عوارضی پیش نمیاد
با سلام من این دارو رو برا مو خوره سکه ای صورت استفاده کردم بایدسخت گیر میاد دوباره کی باید امپول بزنم
با سلام تزریق داخل ضایعه ی تریامسینولون ،از بهترین درمان های ریزش موی سکه ایه ، معمولا هر ۱ تا ۲ ماه یکبار باید انجام بشه تا زمانی که موها رشد کنن ( معمولا ۳،۴ بار )
سلام خسته نباشید من حساسیت سرفه خشک دارم هرماه یک آمپول تریامسینولون میزنم الان تو این شرایط کرونا میتوانم از این امپول استفاده کنم
باسلام در شرایط فعلی استفاده از آمپول کلرفنیرآمین بهتر است.پودرروتارین انتخاب خوبی است
سلام من نفس تنگی دارم هروقت ای امپول میزنم تقریبا ۵ ماهی خوب میشم و اصلا نفسم نمیگیره
سلام، بل برای تنگی نفس هایی از جمله اسم موثره.
من دوماه پیش این آمپول رو تزریق کردم.الان یک مدتیه خونریزی دارم وقطع نمیشن.بنظرتون ازعوارض امپوله
سلام نخير ارتباطي به اين دارو نداره سونوگرافي بايد انجام بشه
من بخاطر درد شدید زانو دوتا آمپول طبق نظر پزشک زدم به فاصله دوهفته درد زانوهام خوب شده اما متاسفانه از اون روز بدنم بی حس و شل شده و از لحاظ جنسی در حد صفر شدم و اکنون میل جنسی ندارم لطفا راهنمایی بفرمایید
سلام قرص متادون مصرف میکنم ایا اشکال نداره این امپول را بزنم
من چند سالی است که حساسیت دارم همیشه قرص ستیرزین مصرف میکنم ولی هیچ تاثیری نداشت حالا آمپول تریا مسیلون زدم ایا تاثیر دارد
با سلام ،، من مشکل خارش و التهاب خط دور لبم دارم به علاوه خارش و شوره ی ابرو. ،، دکتر برام یه دونه آمپول تریامسینولون تجویز کرده با توجه به اینکه بنده اتوایمیون کبدی دارم و 5 سال پیش به مدت 6 ماه قرصهای پردنیزولون با شروع دوز 45 میل استفاده کردم و 5 سال هم قرص مرکاپتوپورین استفاده کردم و ایمنی سرکوب شده هست ،، آیا صلاح هست من این آمپول رو تزریق کنم؟؟؟ آیا تزریق این دارو تلنگری برای بالا رفتن آنزیمهای کبدی و برگشت بیماری نمیباشد؟ من بخاطر عوارض دارو میترسم دارو رو تزریق کنم مشکل خارش و التهاب خط دور لبم و ابرو دوساله آزارم میده که با پماد تریامسینولون هم خوب نشده ،، میشه لطفا منو راهنمایی کنید؟ پزشکی که بهش مراجعه کردم برای اکثر بیمارانش این آمپول رو تجویز میکنه ،، اینکار بر حسب عادته یا تشخیص؟ لطفا منو از سردرگمی در بیارید ،، ممنون
سلام من تزریق تریامسینولون انجام دادم حال خوشی ندارم کلیه هام درد گرفته خوابم کم شده زیرشکمم درد میکنه میخواستم بپرسم عواض این امپوله یاخیر چیکارکنم راهنماییم کنید
بعید به نظر می رسد از عوارض این دارو باشد. به دنبال علت دیگری باشید
من بیماری صدف یا پسوریازیس دارم پوست بدنم جوش میزنه و خارش داره . استفاده کنم از این داروی آمپول تریامسینولون
مصرف خودسرانه این دارو اکیدا ممنوع است.
سلام .من ۲ هفته از پماد موضعی تریامسینولون برای ابروهام استفاده کردم. ایا بعد از قطع مصرف.ابروهای رشد کرده میریزند
سلام دارو تریامسینولون استوناید ۴۰دکتر برام تجویز کرده وقبلا دگزا زدم حالم بده شده ممنون میشم راهنمایی کنید
اگر با تزریق آمپول دگزامتازول حال شما بد شده ممکن است با مصرف تریامسینولون هم مشکل پیدا کنید. تفاوت این دو در این است که دگزامتازون فورا اثر می کند ولی تریامسینولون به تدریج تاثیر می گذارد.
سلام مادرمن عمل باز قلب انجام داده ومدت طولانی هست که مشکل شدیدپوستی که همراه باالتهاب وزخمهایی که مانند آبله روی پوستش جاگذاشته وبی نهایت خارش دارد چون داروهای قلب مصرف میکند میخواستم بپرسم زدن آمپول تریامسینولون هیچ مشکلی ندارد وآیا کمکی به بهبودایشان میکند
سلام مادرمن عمل باز قلب انجام داده ومدت طولانی هست که مشکل شدیدپوستی که همراه باالتهاب وزخمهایی که مانند آبله روی پوستش جاگذاشته وبی نهایت خارش دارد چون داروهای قلب مصرف میکند میخواستم بپرسم زدن آمپول تریامسینولون هیچ مشکلی ندارد وآیا کمکی به بهبودایشان میکند
سلام.من برای افزایش رشد ریش دکتر داروخانه بهم پیشنهاد داد.به نظر شما آیا مصرف کنم یا نه؟با توجه به این که پزشک برام تجویز نکرده.آیا عوارض دارد؟ممنون میشم.
موثر است ولی به علت عوارض دارو بهتر است استفاده نکنید.
با سلام و خسته نباشید خدمت شما . من یه دختر ۲۱ ماهه دارم که از ۱۵ ماهگی دستش سوخت و متاسفانه اسکار ( گوشت اضافی) اورده . حالا تحت نظر یک پزشک از خرداد ماه هر ماه یک امپول تریامسینولون تزریق میکنه . اسکار ها کم کم دارن از بین میرن ولی این دستش لاغر مونده و جای آمپول ها دچار فرورفتگی شده ! ضمن اینکه رشد موهای بدنش بشدت زیاد شده ! بنظر شما همچنان درمانش رو ادامه بدم یا پزشکش رو عوض کنم؟ ایا این فرورفتگی ها بعدا پر میشه؟ دستش ب حالت عادی برمیگیره یعنی از این حالت لاغری در بیاد؟ ممنون میشم اگه زود بهم جواب بدید بخدا خیلی سردرگم هستم!
مصرف کورتون قوی برای کودک ۲۱ ماهه عوارض متعددی ایجاد می کند و ممکن است رشد قد فرزند شما را با مشکل مواجه کند. به نظرم برای درمان گوشت اضافی به متخصص جراح پلاستیک مراجعه کنید. اگر مایل باشید می توانید از تیم دارویاب برای پیدا کردن پزشک مناسب استفاد کنید.
سلام من ٣٠ سالم هست و دكتر اورتوپت براى بالجينگ بين مهره L4وL5 اين آمپول رو ٢تا به فاصله يك هفته دادن و گفتن كه ديسكم خيلى خفيف هست و بيشتر بهش فشار اومده و ورم كرده و با يك ماه استراحت خوب ميشه و ميره سر جاش، ١. واقعاً خوب ميشه و ميره سر جاش؟ ٢. يك آمپولمو زدم ولى به فاصله يك هفته آمپول بعدى بزنم يا اصلاً نزنم؟! داروهاى ديگم: ديكلوفناك ١٠٠ شبى يك عدد باكلوفن ١٠ شبى نصف متروكاربامول ٥٠٠ صبح و شب پنتوس٢٠ صبح ناشتا
تریامسینولون التهاب بین مهره ها را کاهش می دهد و با کاهش تورم امکان بازگشت مهره در جایگاه خود وجود دارد. آمپول دوم را تزریق کنید. باکلوفن و متوکاربامول عملکرد شبیه به هم دارند و ممکن است عوارض گیجی و خواب آلودگی این دو با یکدیگر افزایش یابد.
من کچلی سکه ایی شدید گرفتم الان قرص پردنیزول مصرف میکنم دکتر برام امپول تریامسینولون نوشته ک تزریق کنم ایا قرص راقطع کنم چون میخوام امپول را تزریق کنم باهم مشکل پیدا میکنن ممنون
معمولا آمپول تریامسینولون در موضع تزریق می شود. مصرف پردنیزولون را طبق دستور پزشک ادامه دهید.
من تا دو سه ماه اینده قصد دارم باردار بشم.اگه این امپول بزنم در اینده ضرری واسه بچه نداره
با توجه به اینکه مصرف تریامسینولون در بارداری ممنوع است و آمپول تریامسینولون استوناید تا یک ماه در بدن باقی می ماند لازم است حتما چند ماه فاصله را رعایت کنید.
شخصی پیشنهاد داده برای ریزش موی سکه ایی در نواحی که ریزش مو وجود داشته آیا تاثییر دارد با توجه به عوارضی که این آمپول دارد؟
لازم است به پزشک مراجعه کنید. تریامسینولون برای ریزش موی سکه ای تجویز می شود ولی بستگی به شرایط بیمار دارد. به توصیه افراد غیر پزشک مصرف این دارو ممنوع می باشد
من از این دارو بخاطر آلرژی که در برابر گرد و خاک داشتم تزریق کردم کف دستم پوست پوست میشه و ادرارم زیاد شده . اثرات دارو کی از بین میره ممنون
به تدریج در طول دوهفته تا یک ماه اثرات دارو کاهش می یابد
سلام دکتر مغزو اعصاب برای من ۴ تا آمپول تجویز کرده التهاب مهره پنجم گردن دارم برای همین تجویز کرده اما عوارضو خوندم ترسیدم . گفته هفته ای یکی بزنم . چیکار کنم؟
به هر حال مصرف تریامسینولون عوارض دارد ولی پزشک با ارزیابی بیماری و مقایسه اثرات درمانی با عوارض جانبی برای بیمار دارو تجویز می کند.
من دو تا امپول دکتر نوشته با چه فاصله باید زده شه؟
حداقل فاصله دو آمپول تریامسینولون دو هفته است. طبق دستور پزشک مصرف کنید.
من گرفت انحام دادم دكتر فوق تخصصم اين روبرام تجويزكردامروزتزريق كردم ضمنا خارجي بيدانكردم ولي ساخت شركت ايران هورمون_تهران هستش.بااين همه عوارضي ك نوشتين!؟واقعاااا ترسيدم بنظرشماچقد عوارض داره؟ممنون ميشم ج بدين
تجویز پزشک را انجام دهید. دکتر متخصص از عوارض دارو اطلاع دارد و در صورت تجویز حتما شما به این دارو احتیاج داشته اید. مصرف نوع ایرانی بجای خارجی اشکالی ندارد.
امپول تریامسینول خارجی پیدا نکردم ایا ایرانی بخرم خوب است؟
مشکل خاصی ندارد
باسلام به علت کمردرد دکتر ارتوپد آمپول TRIAMCINOLONE ۴۰ تجویز کرد الان تقریبا نزدیک به ۲۴ ساعت گذشته و من از قبل مشکلات گوارشی داشتم و همیشه دارو مصرف میکنم آیا مشکلی برام ایجاد میشه و سوال دیگه اثرش کی از بین میره .ممنونم
مشکل گوارش ربطی به تزریق این دارو ندارد. آمپول تریامسینولون آهسته رهش است و حداقل ۱۵ روز در بدن باقی می ماند.