باسلام من یه پگ اسپارژیناز اصلی اتریشی دارم برا بچه خودم گرفتم سه تا تزریق کردم یکیش لازم ندارم کسی خواست تماس بگیره ۰۹۳۰۹۴۱۲۹۹۰
سلام به امپول پک اسپارژینا المانی نیازدارم برای بچه ۳ ساله که سریعا گفته باید بهش بزنن به خاطر سرطان خون ممنون تورو خدا هر کسی سراع داره با این شماره تماس بگیره
نیاز من آمپول پگ آسپار ۳۷۵۰هستم برای کودک ۴ساله